تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
وزیر کار دولت سیزدهم ادعا کرد

نرخ بیکاری در کانال ۷ درصد

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: نرخ بیکاری برای اولین بار در ۴۰ سال اخیر به کانال ۷ درصد رسیده است.

کد خبر: ۱۶۱۳۹۳
۱۲:۲۵ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

نرخ بیکاری در کانال ۷ درصد

دیدارنیوز: وزیر کار گفت: نرخ بیکاری برای اولین بار در ۴۰ سال اخیر به کانال ۷ درصد رسیده است و موجب خرسندی بسیار است.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: ما بحث اشتغال را به چند روش داریم بررسی می‌کنیم، یکی سامانه رصد، دوم میزان بیمه‌های اجباری و اختیاری که از سوی کارفرمایان و خویش فرمایان دارد صورت می‌گیرد و سوم؛ آمار مراکز رسمی مانند مرکز آمار ایران و سایر مراجع رسمی کشور.

وی تصریح کرد: همگی این موارد موید این نکته هستند که ما تک به تک نسبت به کاهش نرخ بیکاری دغدغه داریم؛ یعنی آن ۲ درصدی که عرض کردیم محقق شده است و نرخ بیکاری برای اولین بار در ۴۰ سال اخیر به کانال ۷ درصد رسیده است و موجب خرسندی بسیار است.

وزیر کار خاطرنشان کرد: البته کارشناسان اگر چنانچه نظری دارند نظر خود را بیان کنند و حتی می‌توانند بیاید با ما صحبت کنند و اگر شبهه‌ای دارند این شبهه را رفع کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی