تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پاسخ وزیر به گرانی اینترنت؛ مگر تورم صفر است؟!

پس از انتقادهای اخیر یکی از نمایندگان مجلس نسبت به گرانی اینترنت و عدم تغییر در کیفیت آن، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در پاسخ به او گفته: مگر در کشور تورم صفر درصد است؟ ۶ سال اگر چیزی در کشور گران نشود، اپراتور نباید پول به کارمند خود بدهد؟

کد خبر: ۱۶۱۳۹۱
۱۲:۰۸ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

پاسخ وزیر به گرانی اینترنت؛ مگر تورم صفر است؟!

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یک بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزد‌های مورد تایید شورای نگهبان در بستر سکو‌های داخلی پیش‌بینی کردیم. امروز فراخوانش را دوستان منتشر می‌کنند نامزد‌های مورد تایید می‌توانند برای بهره‌مندی از این بسته تبلیغاتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ردر پایان جلسه هایت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت از دانشمندان فضایی کشور گفت: یکی از برنامه‌هایی که ما دنبال می‌کنیم این است که بتوانیم برای دانش فضایی دانشمندان خود بازاریابی در کشور‌های دیگر داشته باشیم. مذاکراتی دارد انجام می‌شود اجازه بدهید وقتی به نتیجه رسید، اعلام شود. ولی خب الحمدلله الان ظرفیت‌های ما به اندازه‌ای رسیده که بتوانیم از ظرفیت پرتابگرهایمان برای پرتاب ماهواره و مشارکت با کشور‌های دیگر در ساخت ماهواره‌های سنجشی همکاری کنیم که این مساله هم دنبال می‌شود.

وی درباره اینکه از سوی یکی از نمایندگان مجلس مطرح شده که برای گرانی اینترنت دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید ورود کنند، گفت: بالاخره مگر در کشور تورم صفر درصد است؟ قبلا در این مورد صحبت کردیم هر از گاهی به آن پرداخته می‌شود. ۶ سال اگر چیزی در کشور گران نشود، اپراتور نباید پول به کارمند خود بدهد؟ نباید تجهیزات بخرد؟ اگر قیمت‌ها نسبت به ۶ سال پیش ثابت مانده است آقایان بیایند ورود کنند. بالاخره کل افزایش قیمتی که صورت گرفته است، ۳۴ درصد زیر نرخ تورم سال جاری است نه ۶ سال گذشته آن فقط ترافیک خارجی، ترافیک داخلی که دست نخورده است!

مطلب مرتبط:

دیوان محاسبات و بازرسی به گرانی اینترنت ورود کنند

وزیر ارتباطات درباره سرانجام لایحه حریم خصوصی کاربران گفت: این لایحه در کارگروه ویژه اقتصادی دولت نهایی شد در صحن دولت آمد و برای بررسی حقوقی به کمیسیون حقوقی دولت ارجاع شده و آنجا دارد بحث می‌شود. سه، چهار جلسه هم برگزار شده است و امیدوارم پیش از سال نهایی شود و آن را به مجلس بفرستیم.

زارع‌پور درباره همکاری پیام‌رسان‌ها برای تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌ها عنوان کرد: یکی از کار‌هایی که امسال برای اولین بار انجام می‌شود این است که یک بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزد‌های مورد تایید شورای نگهبان در بستر سکو‌های داخلی پیش‌بینی کردیم. امروز فراخوانش را دوستان منتشر می‌کنند نامزد‌های مورد تایید می‌توانند برای بهره‌مندی از این بسته تبلیغاتی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند، در آنجا گزینه‌ای پیش‌بینی شده است که می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند ما آن را به پیام‌رسان‌ها ارجاع می‌دهیم.

وی افزود: قرار شده است آن‌ها یک بسته رایگان و با تخفیف را برای آن‌ها پیش‌بینی کنند همچنین برای دوره تبلیغات یک کانال با تیک آبی برای هر نامزد اختصاص می‌باید آن‌هایی که خودشان کانال دارند تیک آبی می‌گیرند آن‌هایی که ندارند یک کانال با تیک آبی به آن‌ها تعلق می‌گیرد در واقع برای تبلیغات است و پیام‌رسان‌ها هم بسته‌ای با تخفیف برای‌شان پیش‌بینی کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی