تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انفجار در خط سراسری گاز‌؛ وحشت مردم در بروجن، بلداجی و گندمان

ساعتی پیش حادثه آتش سوزی باعث انفجار در خط لوله سراسری گاز در محدوده گردنه حلوایی شهرستان بروجن موجب رعب و وحشت مردم شهر‌های بروجن، بلداجی و گندمان شد.

کد خبر: ۱۶۱۳۶۴
۰۸:۱۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: خط سراسری فشار قوی لوله گاز در گردنه حلوایی شهرستان بروجن دچار انفجار و آتش‌سوزی شد.

فتاح کرمی فرماندار بروجن درباره جزئیات این انفجار اظهار داشت: این خط لوله گاز که جزء خطوط سراسری گاز کشور است، در منطقه گردنه حلوایی دچار حریق و انفجار شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون محور ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان در مجاورت این خط لوله بسته شده و تیم‌های امداد و نجات و آتش نشانی در محل مستقر‌ند، از قطع گاز این خط سراسری خبر داد و گفت: تا زمانی که گاز باقی مانده در لوله‌ها موجود است، آتش شعله‌ور خواهد بود.

فرماندار بروجن تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و به خودرو‌های عبوری مسیر ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان هم خسارتی وارد نشده است.

فرماندار شهرستان بروجن تصریح کرد: محور ارتباطی بروجن به لردگان در محدوده گردنه حلوایی تا مهار آتش و برقراری امنیت در جاده، مسدود خواهد بود.

ساعتی پیش حادثه آتش سوزی باعث انفجار در خط لوله سراسری گاز در محدوده گردنه حلوایی شهرستان بروجن موجب رعب و وحشت مردم شهر‌های بروجن، بلداجی و گندمان شد، به طوری که مردم منازل مسکونی خود را ترک کردند و به خیابان‌ها آمدند.

.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی