تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در پی هک شدن سایت مجلس شورای اسلامی و ادعای هکرها صورت گرفت

مجلس لیست حقوق نمایندگان را منتشر کرد +عکس

پس از حمله سایبری و هک شدن سایت مجلس شورای اسلامی، که با ادعای هکر‌ها درباره حقوق ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیونی نمایندگان همراه بود، سیدنظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس این اعداد را غیرواقعی خواند و فهرست حقوق نمایندگان در رسانه خانه ملت منتشر شد.

کد خبر: ۱۶۱۳۵۶
۱۸:۴۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

مجلس حقوق نمایندگان را منتشر کرد +عکس

دیدارنیوز: در پی هک شدن سایت مجلس و ادعای هکرها درباره حقوق نجومی نمایندگان، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس این ارقام را تکذیب و اعلام کرد: فهرست پرداختی نمایندگان حدود ۲۵ میلیون تومان است.

به نقل از خبرگزاری خانه ملت، وابسته به مجلس شورای اسلامی، سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران ضمن رد اعداد غیرواقعی که درباره حقوق نمایندگان مطرح می‌شود، درباره برخی تصاویر که با عنوان مجموع دریافتی نمایندگان در فضای مجازی منتشر می‌شود، گفت:

«در پی حمله سایبری که به سایت مجلس انجام شد، برخی تصاویر منتسب به اسناد مجلس در فضای مجازی منتشر شده که کذب است.

این اعداد و ارقام حقیقت ندارد و میزان حقوق نمایندگان در حد متعارف و منطبق بر قانون است.

من با پیگیری که از معاونت اجرایی و اداره کل بودجه مجلس انجام دادم، فهرست پرداختی نمایندگان حدود ۲۵ میلیون تومان است و اعدادی که بیش از این در فضای مجازی منتشر می‌شود دروغ پردازی علیه نمایندگان و مجلس است.

همچنین نمایندگان بابت وظایف نمایندگی و هزینه دفاتر در شهرستان‌ها نیز رقمی را که فقط مجاز به استفاده در حوزه مشخص دارند، دریافت می‌کنند.

میزان هزینه‌های دفاتر قبلا توسط خود نمایندگان در تریبون مجلس، رسانه ملی و سایر رسانه‌ها شفاف شده و اعداد ادعا شده در تصاویر منتشر شده به هیچ وجه با هزینه‌های دریافتی نمایندگان برای دفاتر خود انطباق ندارد.

مجلس یازدهم در مصوبات خود، ساختار اداری مجلس را موظف کرده برخلاف ادوار گذشته، مجموع حقوق و مزایای مجلس را در سامانه ثبت حقوق و مزایا ثبت کند که این مهم گام مهمی در شفافیت محسوب می‌شود.»

مجلس حقوق نمایندگان را منتشر کرد +عکس

مجلس حقوق نمایندگان را منتشر کرد +عکس

مجلس حقوق نمایندگان را منتشر کرد +عکس

مجلس حقوق نمایندگان را منتشر کرد +عکس

مجلس حقوق نمایندگان را منتشر کرد +عکس

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی