تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازگشت «دارکوب‌ها»‌ به صحنه

کنسرت گروه تلفیقی «دارکوب» پس از چند سال دوری از صحنه قرار است در تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برود.

کد خبر: ۱۶۱۳۵۴
۱۸:۱۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

بازگشت «دارکوب‌ها»‌ به صحنه

دیدارنیوز: کنسرت گروه تلفیقی «دارکوب» به سرپرستی همایون نصیری و خوانندگی امیر سامان شیخ، پس از چند سال دوری از صحنه؛ اوایل اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

این گروه موسیقی که به تازگی جدیدترین اثر تصویری خود را با نام «تندیسی از سراب» منتشر کرده؛ قرار است در تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری طی دو سانس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه برود.

دارکوب در این کنسرت به اجرای منتخبی از قطعات سه آلبوم منتشر شده گروه می‌پردازد. امیر سامان شیخ به عنوان خواننده جدید دارکوب با اثر تصویری «تندیسی از سراب» معرفی شده و قرار است برای نخستین بار در کنار این گروه موسیقی بر روی صحنه به اجرا بپردازد.

مجید برومند، آرین ملکیان، ساسان هاشمی، اشکان موسوی، امیرمهدی مقدم، حمید اکبری و سیاوش خادم اعضای گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری و خوانندگی امیر سامان شیخ را در این کنسرت تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، آخرین اجرای گروه دارکوب به پیش از فراگیری بیماری کرونا و در تالار وحدت باز می‌گردد.

کنسرت گروه دارکوب به تهیه‌کنندگی میثم خلفی و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای پارسیا» برگزار می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه بلیت فروشی ملوتیک مراجعه کنند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی