تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نماینده سابق مجلس در ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز؛

هدایت‌الله خادمی: از تائید صلاحیت تا جایگاه هیات رئیسه خرید و فروش می‌شود/ برخی ۵ شاسی بلند به نام همسر و فرزندان گرفته و فروخته‌اند

دیدارنیوز درباره حواشی تایید صلاحیت‌ها توسط گروه‌هایی که برای تائید صلاحیت و رفع مانع اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و اسلام، از نامزد‌ها مطالبه وجه کرده‌اند، با هدایت‌الله خادمی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرده است.

کد خبر: ۱۶۱۳۳۸
۱۸:۴۴ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

هدایت‌الله خادمی: ۵ شاسی بلند به نام همسر و فرزندان گرفته و فروخته‌اند/ از تائید صلاحیت تا هیات رئیسه خرید و فروش می‌شود 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: دو هفته مانده به انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حواشی جدیدی درباره درخواست وجه از داوطلبان رد صلاحیت شده برای تایید آنها، مطرح شده است. هدایت‌الله خادمی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در روز‌های اخیر دست به افشاگری علیه افرادی زده است که از او مبالغ هنگفتی مطالبه کرده بودند.

درست همزمان با سالروز پیروزی انقلاب، هدایت الله خادمی، نماینده دوره دهم مجلس که این بار رد صلاحیت شده، مدعی شد: «رقم‌هایی که دلال‌ها برای فروش التزام و تایید صلاحیت تقاضا می‌کردند تقریبا مشابه بودند. فردی ۱۰ میلیارد تومان، دیگری ۳۰۰ سکه و برخی ۱۲۰ هزار دلار آمریکا از من مطالبه کردند».

هدایت‌الله خادمی در ویژه برنامه انتخاباتی دیدارنیوز شرکت کرد و با من اسفندیار عبداللهی مجری و تهیه کننده برنامه گفت‌وگو کرد و به پرسش‌هایی در رابطه به حواشی تائید صلاحیت‌ها پاسخ گفت. همچنین از آنجا که در نیمه دوم بهمن ماه قرار داریم و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را پشت سر نهادیم، درباره عملکرد جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته و جایگاه و وضعیت واژه‌هایی، چون آزادی، استقلال، جمهوریت، مجلس، اسلامیت و بسیاری مفاهیم دیگر، با این نماینده سابق ایذه و باغملک صحبت کردیم.

ویدیوی کامل این گفتگو را در اینجا، یوتیوب و دیگر حساب‌های دیدارنیوز در شبکه‌های اجتماعی ببینید

 

به گزارش دیدار؛ در سال‌های گذشته از جمله محمود صادقی با اعلام عمومی این موضوع، خواستار روشن شدن ابعاد و پشت پرده فساد‌های مالی در شورای نگهبان و دریافت وجوهی از نامزد‌ها و حواشی این ماجرا شده بود، اما پیگیری‌های او نتیجه‌ای در بر نداشت.

عمادالدین باقی به بهانه سالگرد پیروزی انقلاب در یادداشتی به خرید و فروش صلاحیت در جمهوری اسلامی پرداخت، آن را با منصب فروشی دوره قاجار و خرید و فروش پست نمایندگی در دوره پهلوی مقایسه کرد و نوشت: «با این حرف تکان دهنده دیگر کسی می‌تواند از ماجرای منصب فروشی در دوره قاجار و خرید و فروش پست نمایندگی در دوره پهلوی سخنی بگوید؟ آیا با آمار فحشا و فساد‌هایی که رکورد فساد در تاریخ ایران و بلکه جهان را شکسته‌اند و توسط خود افراد و دستگاه‌های حکومتی اعلام می‌شوند می‌توان سالگرد انقلابی که وعده عدالت و پاکی و آزادی می‌داد را تبریک گفت؟»

در ویدیوی گفت‌وگوی دیدارنیوز با هدایت‌الله خادمی، مباحث زیادی از اتفاقات پیرامونی انتخابات این دوره و تاریخ انقلاب و دیگر مسائل کشور مطرح شد و متن جاری، جزئیات مصاحبه را پوشش نداده و کلیت محتوا را انعکاس نداده است.

چند عکس از گفت‌‌وگوی دیدار با هدایت‌الله خادمی (عکس: آرش راهبر)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
3
متاسفانه فساد آنقدر زیاده که قابل شمارش نیست .یک زمانی گفتند رفیق دوست اختلاس کرده گاهی پیش می اومد که حیف ومیام صورت بگیرد حالا دیگه کار از بخیه در رفته هر روزی که می گذره یک اختلاس جدید رو میشه ..نمیدونم کجای کار اشتباه بود که در حکومت اسلامی و داعیه داران دین وشریعت اسلام دست به اختلاس می‌زنند. چه می‌خواستیم چه فکر میکردیم وچی از آب در اومد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
8
1
اینهمه اراجبف بسه بعداز22بهمن فکر کردید ذهن مردم رامشوش کنید خداازتون نگذره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
1
3
بله متاسفانه اینجوریه تومملکت ما، باسوادهابی پست بی سوادها رأس کار
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
0
0
بله متاسفانه اینجوریه تومملکت ما، باسوادهابی پست بی سوادها رأس کار
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
0
2
آقای مجری چرا ازش نپرسیدی سرانجام دکل گمشده شرکت نفت درزمان مدیریت ایشان درحفاری شمال به کجارسید.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
0
1
علت فروپاشی سلسله های حکومتی قدرتمند شدن طبقه الیگارش و طبقه زر و زور و تزویر بوده است. در حکومت قاجار رجال استخوان دار و باسواد و دلسوز مملکت بسیار زیاد بود. فقط یک عده الیگارش کشور را قفل کرده بودند. در کودتای ۱۲۹۹ سیدضیاالدین اولین کاری که کرد زندانی کردن و خنثی کردن این طبقه بود. علت پیشرفت کشور در دوره پهلوی اول همین بود. در طول دوره پهلوی این طبقه مجددا رشد کرد و در آخر حکومت پهلوی امثال هژبر یزدانی تقریبا پول اکثر بانک‌های کشور را مکیده بودند. حتی اگر نفت بالا هم می رفت باز اوضاع بدتر می شد. در اول انقلاب این طبقه مجددا سرکوب شد. علت آسودگی مردم در اول انقلاب همین بود. این طبقه مجددا رشد کرده و باید سرکوب شود تا مردم نفسی بکشند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
0
2
این همون آقا نیست که خانه دولتی را بعد از اتمام ماموریٔت نمیخواست پس بدهد؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی