تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هشدار درباره واردات خودرو با خرید و فروش کد ملی؛ «عواقب سنگینی دارد»

اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اعلام کرد که هرگونه خرید و فروش کد ملی اشخاص تحت هر عنوان، عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی دارد.

کد خبر: ۱۶۱۳۳۲
۱۱:۵۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

هشدار خرید ‌و فروش کد ملی برای واردات خودرو

دیدارنیوز: اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اعلام کرد که هرگونه خرید و فروش کد ملی اشخاص تحت هر عنوان و قراردادی به شخص ثالث، به منزله حقیقی تخلف بوده و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.

اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: پیرو شایعاتی که اخیراً در خصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت‌نام خودرو رواج یافته، بدینوسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد هرگونه واگذاری کدملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سواستفاده افراد سودجو است و عواقب سنگین حقوقی، کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت؛ لذا خواهشمند است با هوشیاری و اطلاع‌رسانی به سایرین از بروز مشکلات و تبعات صنفی آن جلوگیری کنید.

بر اساس این گزارش چند روزی است که شایعه شده است همزمان با ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی، بازار فروش کد ملی در فضای مجازی مطرح شده است به گونه‌ای که قیمت شماره ملی برای ثبت‌نام در طرح خودرو‌های وارداتی تا ۲۵۰ میلیون تومان هم قیمت‌گذاری شده است.

هشدار خرید ‌و فروش کد ملی برای واردات خودرو

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی