تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بازگشت غفوریان به تلویزیون

مهران غفوریان که این روز‌ها هم در نمایش‌خانگی و هم در سینما نقش‌های جدی و بعضا کمدی از خود به جای می‌گذارد بعد از مدت‌ها با یک برنامه تلویزیونی برمی‌گردد.

کد خبر: ۱۶۱۳۲۸
۱۰:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: مهران غفوریان در صفحه مجازی‌اش تیزر برنامه جدید تلویزیونی‌اش تحت عنوان «شب خوش» را منتشر کرد.

پس از محمدرضا گلزار و جواد رضویان که «پانتولیگ» و «معرکه» را این روز‌ها در شبکه سه سیما دارند نوبت به مهران غفوریان رسید.

این برنامه قرار است از امشب پخش خود را آغاز کند و روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ میهمان خانه‌های ایرانیان باشد.

بازیگری که به تازگی «زخم‌کاری» را در نمایش‌خانگی داشت و با نقش متفاوت در «آبی روشن» به جشنواره فیلم فجر آمد و حالا قرار است با تجربه دیگری در مقام مجری به تلویزیون برگردد.

او سابقه اجرای برنامه «اعجوبه‌ها» و «سه شو» را در کارنامه خودش دارد.

گفته می‌شود این برنامه تلویزیونی یک تاکشوی شبانه (جنگ شبانه) است که سلیم ثنایی تهیه‌کننده آن و البته خود مهران غفوریان هم به عنوان مجری این برنامه قرار دارد و کارگردانی هم می‌کند.

حسین باقریان مدیر تولید، احمدرضا کاظمی سرپرست نویسندگان، علی میری سردبیر، محمد درخشان کارگردان تلویزیونی و مهیار صادقی تدوینگر این برنامه است.

همچنین مهدی غفوریان آهنگسازی این برنامه را برعهده دارد و پویا موحدی جانشین تهیه‌کننده، محسن باقریان دستیار تولید از دیگر عوامل این برنامه به شمار می‌روند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی