تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نقل و انتقالات فوتبال ایران

فخرالدینی - استقلال؛ مانع ۱۱ میلیاردی!

در حالی که شب گذشته (دوشنبه) برخی رسانه‌ها از قول جواد نکونام اعلام کردند که میلاد فخرالدینی، بازیکن آلومینیوم اراک به استقلال پیوسته است، اما به نظر می‌رسد درخواست ۱۱ میلیارد تومانی این بازیکن فعلا مانع از حضور او در جمع آبی‌پوشان شده است.

کد خبر: ۱۶۱۳۲۵
۱۰:۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

فخرالدینی - استقلال؛ مانع ۱۱ میلیاردی!

دیدارنیوز: مدافع آلومینیوم برای حضور در استقلال خواهان دریافت ۱۱ میلیارد تومان شده که با مخالفت مدیرعامل استقلال رو به رو شده است.

میلاد فخرالدینی مدافع سابق آلومینیوم اراک در آستانه حضور در استقلال است، اما ظاهرا مدیران این باشگاه بر سر مفاد قرارداد با این بازیکن به مشکل خورده‌اند.

فخرالدینی برای حضور در استقلال خواهان دریافت ۱۱ میلیارد تومان شده که با مخالفت علی خطیر مدیرعامل استقلال روبه رو شده است.

مدافع سابق آلومینیوم به استقلالی‌ها اعلام کرده قرارداد یک ساله و نیمه با این تیم می‌بندد، اما مدیریت استقلال به او اعلام کرده فقط قراردادی به مدت نیم فصل با این بازیکن منعقد می‌کند.

در همین راستا فخرالدینی برای نیم فصل ۶ میلیارد به عنوان دستمزد و ۵ میلیارد هم بابت پول رضایتنامه‌ای که به آلومینوم پرداخت کرده از استقلال طلب کرده است که باز هم با مخالفت مدیریت باشگاه مواجه شده است. فخرالدینی در شرایطی خواستار مبلغ رضایتنامه‌اش شده که جواد نکونام دیشب (دوشنبه) مدعی شد که فخرالدینی از جیب رضایتنامه‌اش را داده که به استقلال بیاید. با همه این اوصاف باید دید در نهایت میلاد فخرالدینی دوباره استقلالی می‌شود یا خیر.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی