تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
کاهش محسوس دما از جمعه

تهرانی‌ها آخر هفته منتظر باران و برف باشند

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه، افزایش ابر وزش باد بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش برف پیش بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۶۱۲۹۵
۱۸:۳۶ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تهرانی‌ها آخر هفته منتظر باران و برف باشند

دیدارنیوز: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) افزایش ابر وزش باد بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین روز جمعه (۲۷ بهمن ماه) کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی برای امروز (۲۳ بهمن ماه) تا روز چهارشنبه (۲۵ بهمن ماه) آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین طی این مدت به تدریج به‌دلیل استقرار جوی پایدار در مناطق پرتردد و صنعتی انباشت تدریجی آلاینده‌ها و در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی مورد انتظار می‌باشد.

همچنین برای امروز تا روز چهارشنبه روند افزایش نسبی دما و روز جمعه (۲۷ بهمن ماه) کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

برای روز پنجشنبه (۲۶ بهمن ماه) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی افزایش ابر، وزش باد، بارش باران و در ارتفاعات گاهی بارش برف پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران سه شنبه (۲۴ بهمن) کمی ابری تا نیمه ابری و غبار محلی به تریج افزایش ابر گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۵ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری و غبار محلی گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی