تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دیدارنیوز برگزار کرد:

مناظره انتخاباتی صادق زیباکلام با سید نظام‌الدین موسوی

صادق زیباکلام استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی و سید نظام الدین موسوی نماینده مجلس و روزنامه‌نگار در برنامه زاویه دیدارنیوز حاضر شدند و درباره آینده ایران از مسیر انتخابات مناظره کردند.

کد خبر: ۱۶۱۲۸۶
۱۷:۴۹ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

مناظره انتخاباتی صادق زیباکلام با سید نظام‌الدین موسوی

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: در ادامه سلسله برنامه‌های "زاویه" که بر پایه مناظره در دیدارنیوز برگزار می‌شود، از سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و صادق زیباکلام کارشناس مسائل سیاسی دعوت کردیم که بر محور "آینده ایران" از مسیر انتخابات با هم به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

ویدویوی کامل مناظره زیباکلام و موسوی را اینجا، یوتیوب و دیگر حساب‌های دیدارنیوز ببینید

 

 

در این مناظره سید نظام الدین موسوی گرچه به ادعای خود نسبت به بعض عملکرد‌ها در کشور انتقاد دارد و تصریح کرد که می‌شد و می‌توان بهتر عمل کرد، اما کشور را در ریل درست تصویر و معرفی کرد و بخصوص نسبت به کیفیت بررسی صلاحیت‌ها و انتقاداتی که نسبت به عملکرد شورای نگهبان وجود دارد، گفت: «ممکن است گا‌ها اعمال سلیقه‌هایی صورت گیرد، اما منشا همه این تصمیمات قانونی است».

صادق زبیاکلام مانند سال‌های اخیر نهاد انتخابات را مورد انتقاد قرار داد و اظهار کرد: تتمه اعتبار صندوق رای از بین رفته است و نهاد انتخابات در کشور ذبح شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی