تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
ستاره ایرانی در راه سری آ

طارمی را اینتری بدانید!

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مهدی طارمی ستاره گلزن باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی ایران بعد از پایان جام ملت‌های آسیا پیراهن اینتر ایتالیا را به تن خواهد کرد.

کد خبر: ۱۶۱۲۷۶
۱۰:۲۰ - ۲۷ دی ۱۴۰۲

طارمی را اینتری بدانید!

دیدارنیوز: مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آستانه توافق نهایی با باشگاه اینتر است.

باشگاه اینتر در آستانه نهایی کردن خرید مهدی طارمی قرار دارد، مهاجمی که از زمان پیوستنش به پورتو در ۱۷۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۸۶ گل، ۵۳ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ اینتر در آستانه توافق نهایی برای جذب مهدی طارمی به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری است. قرارداد پیشنهادی اینتر به این مهاجم ایرانی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم است.

طبق ادعای رومانو، طرفین درباره جزئیات نهایی این معامله پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ بحث و مذاکره خواهند کرد و سپس طارمی بازیکن اینتر است.

قرارداد طارمی ۳۱ ساله در پایان فصل جاری منقضی می‌شود و باشگاه پورتو پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به پیشنهاد‌هایی که به این مهاجم ایرانی رسیده، توانایی تمدید قرارداد او را ندارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی