تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

توضیح «هما» درباره لغو قرارداد ایرباس

حسام قربانعلی، سخنگوی ایران ایر درباره انتشار برخی محتوا‌ها درخصوص لغو قرارداد ایرباس با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: قرارداد خرید هواپیما با ایرباس در دولت قبل به صورت یکطرفه توسط شرکت مذکور لغو شده بود.

کد خبر: ۱۶۱۲۶۸
۰۹:۲۷ - ۲۷ دی ۱۴۰۲

توضیح «هما» درباره لغو قرارداد ایرباس

دیدارنیوز: سخنگوی ایران ایر گفت: قرارداد خرید هواپیما با ایرباس در دولت قبل به صورت یکطرفه توسط شرکت مذکور لغو شده بود.

حسام قربانعلی با اشاره به انتشار برخی محتوا‌ها در خصوص لغو قرارداد ایرباس با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" اظهار داشت: بعد از اعلام رسمی خروج یکجانبه آمریکا از برنامه راهبردی جامع اقدام مشترک (برجام) در سال ۹۷ توسط ترامپ، شرکت ایرباس نیز قرارداد خود را با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای فروش ۱۰۰ فروند هواپیما به حالت تعلیق درآورد.

وی افزود: اخبار جدید منتشر شده موضوع تازه‌ای نیست و مربوط به قرارداد امضا شده در قبل است که همان موقع نیز تعلیق شده بود. در متن قرارداد دو طرف این موضوع لحاظ شده بود که هر یک از طرفین قرارداد بتوانند بعد از معلق کردن، قرارداد را باطل و «کان لم یکن» کنند.

وی افزود: این قراداد لغو شده بود که با ارسال پیام آخر توسط کمپانی ایرباس، صرفا تکرار مکررات صورت گرفته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی