تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس بود.
تیم مانچینی در آخرین لحظات پیروز شد

برانکو بعد از شکست تلخ برابر عربستان: حق آن‌ها پیروزی بود

تیم ملی عمان تا دقیقه ۷۷ تا از عربستان پیش بود و می‌توانست یک شگفتی بزرگ را در جام ملت‌های آسیا رقم بزند، اما تعویض طلایی مانچینی و فشار سنگین سعودی‌ها در نهایت به برتری ۲ بر یک آن‌ها منجر شد. با این حال، برانکو سرمربی عمان می‌گوید که پیروزی حق عربستان بوده است.

کد خبر: ۱۶۱۲۶۱
۰۸:۲۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۲

برانکو بعد از شکست تلخ برابر عربستان: حق آن‌ها پیروزی بود

دیدارنیوز: برانکو ایوانکوویچ می‌گوید بازیکنانش هرچه در توان داشتند برای بازی مقابل عربستان به کار گرفتند.

بلافاصله بعد از پایان بازی عمان و عربستان، برانکو ایوانکوویچ مقابل تابلو‌های تبلیغاتی قرار گرفت تا با اشرف بن عیاده گزارشگر تلویزیون الکاس صحبت کند.

برانکو در ابتدا اظهار داشت: به بازیکنان عربستان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. حق آن‌ها پیروزی بود و نمی‌خواهم چیز خاصی درباره این بازی بگویم.

ایوانکوویچ با تمجید از عربستان گفت: آن‌ها مستحق این پیروزی بودند و بازیکنان تیم ملی عمان هم هر چه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند و خیلی خوب جنگیدند. عربستان تا دقیقه آخر تلاش کرد و دوید.

سرمربی عمان همچنین ادامه داد: ما دو بازی در پیش داریم. امیدوارم تلاش کنیم و امتیازات آن بازی‌ها را برای صعود به مرحله بعد به دست بیاوریم.

او در پایان گفت: من به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون هر چه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند و نشان دادند توانایی رویارویی با هر تیمی را دارند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی