تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
با اختلاف کم باختیم

هندبال قهرمانی آسیا؛ زور ایران به کره نرسید

تیم ملی هندبال مردان کشورمان در سومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی برابر کره‌جنوبی به میدان رفت و با اختلاف نزدیک 26 بر 24 مغلوب حریف شرقی خود شد.

کد خبر: ۱۶۱۲۵۷
۲۱:۱۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

هندبال قهرمانی آسیا؛ زور ایران به کره نرسید

دیدارنیوز: تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت و مقابل این تیم شکست خورد.

تیم ملی هندبال کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی بیست‌ویکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) به مصاف کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ شکست خورد و به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی مسابقات شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به سود ایران پایان یافته بود.

تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود با نتیجه ۴۰ بر ۱۳ بر نیوزیلند غلبه کرد و در دومین دیدار خود با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ از سد تیم چین گذشته بود.

گروه‌بندی مرحله مقدماتی بیست‌ویکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به این شرح است:

گروه A: قطر، کویت، عمان و چین تایپه
گروه B: ایران، کره جنوبی، چین و نیوزلند
گروه C: عربستان سعودی، عراق، هند و ژاپن
گروه D: بحرین، امارات، هنگ‌کنگ و قزاقستان

مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ دی به میزبانی بحرین آغاز شده و تا ۵ بهمن ادامه دارد و چهار تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در کرواسی، دانمارک و نروژ در سال ۲۰۲۵ را به دست می‌آورند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی