تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ادامه فعالیت ساعی به مدت ۲ سال دیگر

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی چه گذشت؟

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که امروز (سه‌شنبه) با حضور ابراهیم رئیسی برگزار شد، کلیات اصول حاکم بر آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیات علمی به تصویب رسید.

کد خبر: ۱۶۱۲۵۴
۲۰:۱۹ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

جلسه

دیدارنیوز: اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات اصول حاکم بر آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی را به تصویب رساندند و مقرر کردند جزئیات آن در جلسات آتی شورا مورد بررسی شود.

در جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که عصر امروز سه‌شنبه با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، کلیات اصول حاکم بر آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیئت علمی به تصویب اعضا رسید و مقرر شد جزئیات آن در جلسات آتی شورا مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در جلسه امروز اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با ادامه فعالیت محمدحسین ساعی به عنوان نماینده این شورا در هیئت نظارت بر مطبوعات به مدت ۲ سال دیگر موافقت کردند.

تصویب نهایی ۵ مصوبه شورای معین از جمله «ارتقای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به بنیاد ملی علم ایران»، «نظام‌نامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد خدمت در وزارت آموزش و پرورش»، «آیین‌نامه جذب و پرورش استعداد‌های برتر ملی در حوزه‌های مختلف هنری و علمی و ورزشی» و «اصلاح آیین‌نامه تشکیل هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور» از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی