تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
دیگر ترسی از آمریکا در منطقه وجود ندارد

بیگی‌نژاد: حمله سپاه پیامی به آمریکایی‌ها بود

هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر و عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران در عراق و سوریه گفت: عملیات سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هیچ ترس و واهمه‌ای از دیگران ندارد. پیامی به آمریکایی‌ها بود که فکر نکنند ما نیز مانند سایر کشور‌ها از آن‌ها می‌ترسیم. دیگر ترسی از آمریکا در منطقه وجود ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۲۴۸
۱۸:۳۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

بیگی‌نژاد: از آمریکایی‌ها نمی‌ترسیم

دیدارنیوز: نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات سپاه پاسداران علیه تروریست‌ها پاسخ شفاف جمهوری اسلامی ایران به دشمنان بود و همان طوری که اعلام شد ماجرا به اینجا ختم نخواهد شد.

هادی بیگی نژاد، با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه متجاوزان تروریستی، بیان کرد: این عملیات پاسخ شفاف جمهوری اسلامی ایران به تروریست‌ها بود. در عملیات سپاه پاسداران کسانی مورد هدف قرار گرفتند که در راه ایجاد ناامنی در ایران بودند. از سوی دیگر همان طوری که جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد این پایان کار نبوده و ماجرا ادامه دارد. ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حتما برخورد‌های دیگری نیز با تروریست‌ها انجام خواهد شد که خودشان متوجه می‌شوند، اظهار کرد: اگر کشوری بخواهد اینگونه علنی علیه جمهوری اسلامی ایران موضع بگیرد و در منطقه‌ای ناامنی ایجاد کند ما حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

بیگی‌نژاد: از آمریکایی‌ها نمی‌ترسیم

این عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: پیام دیگر عملیات موشکی سپاه در انهدام مقر تروریست ها، به کشور‌هایی بود که امکانات خود را برای برخورد با جمهوری اسلامی در اختیار دشمن قرار می‌دهند که بدانند این اقدام حتما برای آنان هزینه زا خواهد بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران با نترسیدن بیان شد. این موشک‌ها در جایی رفت که آمریکایی‌ها نیز حضور داشتند، از لحاظ نظامی نقطه زنی به نمایش گذاشته شد.

بیگی‌نژاد در پایان تصریح کرد: عملیات سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران هیچ ترس و واهمه‌ای از دیگران ندارد. پیامی به آمریکایی‌ها بود که فکر نکنند ما نیز مانند سایر کشور‌ها از آن‌ها می‌ترسیم. دیگر ترسی از آمریکا در منطقه وجود ندارد.

بامداد امروز سه‌شنبه ۲۶ دی ماه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور سه اطلاعیه، از موشک‌باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق، انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و انهدام مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی