تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یک نماینده مجلس توضیح می‌دهد

وضعیت نامناسب اقتصادی ناشی از چیست؟

شهریار حیدری، نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که وضعیت نامناسب اقتصادی کشور ناشی از نبودن نخبگان در سطوح مدیریتی است.

کد خبر: ۱۶۱۲۳۴
۱۳:۲۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

وضعیت نامناسب اقتصادی ناشی از چیست؟

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت باید برای بهبود وضعیت اقتصادی از نیروی انسانی متخصص و کارآمد استفاده کند، چراکه نخبگان بسیاری در کشور وجود دارند که می‌توانند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند، اما این افراد در میدان مدیریت نیستند.

به نقل از خانه ملت، شهریار حیدری به راهکار‌های مقابله با تورم در کشور و بهبود وضعیت معیشت مردم اشاره کرد و گفت: به‌یقین تورم با برنامه‌های ارائه شده ازسوی دولت کنترل می‌شود و مجلس در این مسیر می‌تواند با قانون‌گذاری یا اصلاح قوانین به کمک آن‌ها برود، اما متاسفانه حتی قوانین مصوب مجلس نیز به درستی اجرایی نمی‌شوند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران چهار فصل با دارا بودن معادن کم‌نظیر و وجود مرز‌های جغرافیایی با حداقل ۱۶ کشور و ارتباط با دریای آزاد باید در شرایط اقتصادی بهتری قرار داشته باشد چراکه هر یک از این ویژگی‌ها فرصتی برای ایجاد قدرت و تولید ثروت به شمار می‌آیند.

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه برای استفاده از این فرصت‌ها، توان مدیریتی بالا و درک و فهم درست از ظرفیت‌های کشور است، افزود: تغییر سیاست‌ها و برنامه‌ها از دولتی به دولت دیگر یکی از دلایل عدم دستیابی به نتیجه مناسب در حوزه اقتصادی است، اما متاسفانه در کشور ما با تغییر دولت‌ها تمامی برنامه‌ها و سیاست‌ها تغییر می‌کنند در حالی که موفقیت نیازمند داشتن سیاستگذاری مدون است، درواقع نباید سیاست کلان کشور با تغییر دولت‌ها تغییر کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید تیم اقتصادی قوی داشته باشد و از نیروی انسانی متخصص و کارآمد استفاده کند، اظهار کرد: با این وجود استفاده از نیروی متخصص کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، در حالی نخبگان بسیاری در کشور وجود دارند که می‌توانند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند، اما این افراد در میدان مدیریت نیستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی