تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد

نوسازی ۱۰۰۰ تاکسی تا پایان سال

شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی ۱۰۰۰ تاکسی تا پایان سال‌ جاری خبر داد و اعلام کرد: کمبود زیرساخت‌های حمل و نقل «انبوه بر» سبب شده که سهم تاکسی‌ها در جابجایی مسافر ۱۸ درصد است؛ اما عمده این خودرو‌ها نیز فرسوده هستند.

کد خبر: ۱۶۱۲۳۲
۱۳:۰۵ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

رونمایی از تاکسی‌های برقی پایتخت/ نوسازی ۱۰۰۰ تاکسی تا پایان سال

دیدارنیوز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی ۱۰۰۰ تاکسی تا پایان سال‌جاری خبر داد.

شادی مالکی در مراسم آیین رونمایی از تاکسی‌های برقی که ظهر امروز در سازمان تاکسیرانی برگزار شد با بیان اینکه آلودگی هوا همیشه جزو دغدغه‌های اصلی شهر تهران است، گفت: کمبود زیرساخت‌های حمل و نقل «انبوه بر» سبب شده که سهم تاکسی‌ها در جابجایی مسافر ۱۸ درصد است؛ اما عمده این خودرو‌ها نیز فرسوده هستند.

وی بیان کرد: شهرداری تهران گام‌های موثر و رو به جلویی در زمینه نوسازی تاکسی‌ها برداشته است به گونه‌ای که با کمک صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات ۸درصد با اقساط ۶۰ ماهه به تاکسیرانان داده شده است که تاکنون ۴۰۰۰ تاکسی نوسازی شدند و تا پایان سال نیز ۱۰۰۰ تاکسی دیگر نوسازی می‌شود.

مالکی با تأکید بر اینکه در کنار نوسازی تاکسی‌ها باید به فناوری‌های نوین فرصت داد و خودرو‌های برقی در کاهش آلودگی هوا و صوتی بسیار موثر است، گفت: با قرارداد طرف چینی ۲۵ هزار تاکسی و ۱۰ هزار ون برقی به زودی وارد ناوگان می‌شود و امید است با کمک وزارت صمت از تولیدات برقی داخلی استفاده کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی