تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
در خاورمیانه چه خبر است

اسرائیل به انبار آژانس پناهندگان هم رحم نکرد

در صد و دومین روز از جنگ خونین میان گروه حماس و اسرائیل، کشتار در غزه ادامه دارد و فشار مخالفان جنگ برای توقف ارتش نتانیاهو بیشتر می‌شود.

کد خبر: ۱۶۱۲۱۷
۱۰:۳۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ کشته‌شدن سرباز اسرائیلی و ادعای ترامپ درباره جنگ

دیدارنیوز _ سرویس بین الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صد و دومین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید.

ساعت: ۲۰:۳۱/ اسرائیل به انبار آژانس پناهندگان هم رحم نکرد

اسرائیل در ادامه حملات وحشیانه خود در نوار غزه، انبار آژانس پناهندگان سازمان ملل را هدف قرار داد. نیرو‌های اسرائیلی یک انبار اقلام متعلق به آژانس امداد و کار سازمان ملل (آنروا) را در نزدیکی خیابان صلاح الدین در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار داده و به آن آسیب رساندند.

این ساختمان که بخش مهمی از تلاش‌های آنروا برای تأمین تدارکات ضروری در غزه است، به دلیل گلوله‌های توپخانه، تیراندازی شدید و اثرات حملات هوایی اطراف آسیب دید.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ اسرائیل در ۲۴ ساعت ۱۵۸ نفر را کشت

ساعت: ۲۰:۲۲/ اسرائیل در ۲۴ ساعت ۱۵۸ نفر را کشت

به نقل از شبکه الجزیره، بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، بمباران شهر غزه توسط اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته حداقل ۱۵۸ کشته برجای گذاشته است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ اسرائیل در ۲۴ ساعت ۱۵۸ نفر را کشت

ساعت: ۱۷:۳۳/ جنگ غزه کل منطقه را به مخاطرات بزرگ می‌کشاند

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی، در اظهاراتی گفت که ریاض نگران تنش‌ها در دریای سرخ و امنیت منطقه است و تاکید کرد کاهش تنش‌ها در دریای سرخ از اولویت‌ها است.

به نقل از العربیه، فیصل بن فرحان، سه‌شنبه ۲۶ دی، در گفت‌وگویی در پنجاه و چهارمین نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد در داووس افزود، امنیت اسرائیل با تشکیل کشور فلسطین و تامین امنیت فلسطینیان مرتبط است و آنچه اسرائیل در غزه انجام می‌دهد، امنیت و صلح منطقه را به خطر می‌اندازد.

او همچنین خواستار آتش‌بس فوری در غزه شد و گفت هیچ نشانه‌ای از توقف جنگ از سوی اسرائیل دیده نمی‌شود، او گفت ما به دنبال راهی برای توقف یا کاهش درگیری‌ها در نوار غزه هستیم.

بن فرحان، تاکید کرد که حملات دریای سرخ به جنگ غزه مرتبط است.

ساعت: ۱۰:۲۸/ ترامپ: وضعیت اسرائیل را «بسیار سریع» حل می‌کنم! 

به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ در سخنانی پس از پیروزی خود در آیووا، که در آن رئیس جمهور سابق ایالات متحده در تلاش برای بازپس گیری کاخ سفید در سال ۲۰۲۴، وضعیت نامزدی خود در میان جمهوری‌خواهان را تثبیت کرد، گفت که "وضعیت اسرائیل بسیار وحشتناک" است.

وی ادامه داد که اگر در کاخ سفید بود «اسرائیل هرگز مورد حمله قرار نمی‌گرفت» و بایدن را «بدترین رئیس جمهور» تاریخ آمریکا خواند.

ترامپ با اشاره به وضعیت اوکراین و اسرائیل، بدون ارائه جزئیات بیشتر، گفت که آن‌ها را «خیلی سریع حل خواهد کرد».

مطلب مرتبط:

پیروزی بزرگ ترامپ در «آیووا»

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ کشته‌شدن سرباز اسرائیلی و ادعای ترامپ درباره جنگ

ساعت: ۱۰:۱۸/ حمله اسرائیل به اطراف بیمارستان اروپایی در خان یونس

اسرائیل در حمله‌ای اطراف بیمارستان اروپایی در «خان‌یونس» در جنوب غزه را هدف قرار داد.

ساعت: ۰۹:۴۸/ کشته شدن یک افسر و مجروح شدن دو سرباز اسرائیلی

به نقل از شبکه العربیه، ارتش اسرائیل از کشته شدن یک افسر و مجروح شدن دو سرباز دیگر اسرائیلی در جبهه‌های غزه خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی