تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

حملات موشکی سپاه به اهدافی در عراق و سوریه/ اصابت ۱۰ موشک در نزدیکی سفارت آمریکا

سپاه پاسداران دوشنبه شب با انتشار سه بیانیه جداگانه از حملات موشکی به اهدافی در عراق و سوریه خبر داد. به گفته سپاه هدف یکی از این حملات «مقر موساد» در اربیل عراق بوده است.

کد خبر: ۱۶۱۲۰۲
۰۸:۱۳ - ۲۶ دی ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: ایران در پاسخ به «کشته شدن فرماندهان سپاه» توسط اسرائیل به «مقر موساد» در عراق حمله موشکی کرد.

سپاه پاسداران ابتدا در بیانیه شماره ۱ از حمله به «مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه» خبر داد.

در بیانیه شماره ۲ سپاه اعلام شده است که در پاسخ به حملات راسک و کرمان «محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر؛ به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه» را منهدم کرده است.

بر اساس بیانیه شماره ۳ سپاه، یکی از «مقر‌های جاسوسی اسرائیل» در اقلیم کردستان عراق مورد حمله موشک‌های بالستیک ایران قرار گرفته است. این بیانیه هدف از حمله را پاسخ به «شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت» اعلام کرده است.

دو مقام رسمی عراقی که نخواستند نامشان فاش شود به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفته‌اند که ۱۰ موشک به اهدافی در نزدیکی سفارت آمریکا اصابت کرده است. با این حال هنوز سپاه پاسداران تعداد دقیق موشک‌ها را اعلام نکرده است.

در پی این حملات فعالیت فرودگاه اربیل متوقف شده است. برخی منابع امنیتی عراق می‌گویند که حملات «بسیار شدید» بوده‌اند و همزمان نیرو‌های ائتلاف بین المللی «۳ پهپاد» را که بر فراز فرودگاه پرواز می‌کردند سرنگون کرده‌اند.

یک مقام عراقی نیز در گفتگو با شبکه خبری‌ای بی سی آمریکا تایید کرد که چند انفجار در نزدیکی سفارت ایالات متحده در اربیل روی داده است.

همین منبع گفته است که چهار نفر در حملات موشکی ایران کشته شده‌اند با این وجود هیچ آمریکایی یا نیروی ائتلاف بین المللی در این حملات کشته نشده‌اند.

به گفته رسانه‌های آمریکایی حداقل هشت هدف در نزدیکی سفارت این کشور در اربیل مورد حمله قرار گرفته‌اند. هنوز به صورت رسمی هیچ آماری از شمار احتمالی کشته شدگان منتشر نشده است.

اسرائیل پیش از این منزل رضا موسوی، از فرماندهان عالی‌رتبه سپاه پاسداران در سوریه و از نزدیکان قاسم سلیمانی را هدف حمله قرار داده و کشته بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی