تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تنش در دریای سرخ؛ حمله موشکی به نفتکش آمریکایی

در میان افزایش تنش‌ها در دریای سرخ و حمله آمریکا و انگلیس به اهداف حوثی‌ها در یمن، یک نفتکش آمریکایی در آب‌های جنوب شرقی عدن هدف حمله موشکی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۶۱۱۹۸
۲۰:۲۰ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

یک نفتکش آمریکایی در آب‌های جنوب شرقی عدن هدف حمله موشکی قرار گرفت

دیدارنیوز: در ادامه تشدید تنش‌ها در دریای سرخ و تهدید‌های فزاینده علیه کشتیرانی در این آبراه بین‌المللی، بنا به اعلام منابع بریتانیایی یک کشتی دوشنبه ۲۵ دی در نزدیکی عدن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

در پی گزارش این حادثه، خبرگزاری «رویترز» خبر داد که یک کشتی که در نزدیکی عدن هدف حمله موشکی قرار گرفته، نفتکشی تحت مالکیت آمریکا است.

آژانس «یو کی ام تی او» که از سوی نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا اداره می‌شود دوشنبه اعلام کرد که یک موشک به یک کشتی در جنوب شرقی ساحل عدن در یمن اصابت کرده است.

این آژانس اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع حادثه‌ای «در فاصله ۹۵ مایل دریایی از جنوب شرقی عدن» در یمن دریافت کرده است.

بنا به گزارش «فرانس پرس» این منبع گزارش داده که موشک به بالای کشتی از سمت شرقی آن اصابت کرده است.

به نقل از العربیه، از سویی مرکز امنیت دریایی بریتانیا «آمبری» نیز تایید کرد که کشتی هدف حمله موشکی قرار گرفته در نزدیکی عدن، وابسته به اسرائیل نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی