تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نرخ ارز در ایران

خبردرمانی؛ ترمز دلار کشیده شد!

قیمت دلار در سومین روز هفته با حضور فعال‌تر سیاست‌گذار در بازار ارز، کاهشی شد. خبردرمانی، ارزپاشی محدود و نقش فعال بازارساز این اسکناس را در پله‌های ابتدایی کانال ۵۲ هزار تومانی نشاند.

کد خبر: ۱۶۱۱۸۷
۱۷:۳۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

ترمز دلار کشیده شد

دیدارنیوز: قیمت دلار، روز دوشنبه ۲۵ دی با گپ منفی بازگشایی شد و از نیمه کانال ۵۲ هزار تومانی پایین آمد. این اسکناس در بازگشایی بازار‌ها با کاهش ۶۰۰ تومانی در کف کانال ۵۲ هزار تومانی قرار گرفت و در پایان بازار سومین روز هفته، روی رقم ۵۲ هزار و ۲۵۰ تومانی بسته شد.

بررسی‌ها از بازار ارز حاکی از تعادل عرضه و تقاضاست. برخی معامله‌گران، حضور بازارساز را قوی‌تر از روز‌های گذشته می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی معتقدند محدوده فعلی به مرز حساس دلار برای بازارساز تبدیل شده است. معامله‌گران در روز‌های گذشته مقدار عرضه دلار در بازار را محدود عنوان می‌کردند که این روند طی دو روز اخیر مقداری تعدیل شده است.

موج‌سواری بانک مرکزی روی اخبار

اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا، روز یکشنبه سیگنال مثبت به بازار‌های مالی ارسال کرد؛ اما روز دوشنبه بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای بر روی سایت رسمی خود خبر از ممنوعیت ارائه گواهی سپرده بر مبنای مسکوکات و شمش طلا داد که با حواشی زیادی مواجه شد.

بورس کالا در پاسخ به این اقدام اعلام کرد که مخالف انتقال طلا و شمش به دیگر بازارهاست. با این وجود، سیاست‌گذار همچنان بر موج اخبار سوار است و در بازار پشت خطی نیز روند قیمت دلار را کنترل می‌کند.

روز دوشنبه قیمت دلار در بازار‌های همسایه کاهشی شد. دلار سلیمانیه روی رقم ۵۲ هزار و ۷۵۰ تومانی ایستاد و دلار هرات با قیمت ۵۱ هزار و ۸۶۰ تومانی معامله شد. درهم امارات با کاهش ۱۵۰ تومانی با قیمت ۱۴هزار ۳۸۰ تومان معامله شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی