تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حادثه تروریستی کرمان؛ ۹ کودک همچنان در بیمارستان‌ها

محمد صابری، رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که مجموع تعداد مصدومان بستری انفجارهای تروریستی کرمان در بیمارستان به ۱۷ نفر رسیده که ۹ نفر آن‌ها کودکان زیر ۱۵ سال هستند.

کد خبر: ۱۶۱۱۶۸
۱۰:۵۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

تعداد مجروحان انفجار تروریستی به ۱۷ نفر رسید/ بستری ۹ کودک در بیمارستان‌ها

دیدارنیوز: رئیس اورژانس کرمان گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجارهای تروریستی کرمان در بیمارستان به ۱۷ نفر رسیده که ۹ نفر آن‌ها کودکان زیر ۱۵ سال هستند.

سید محمد صابری، با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری در زمان حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت ۶ صبح امروز بیست‌و‌پنجم دی‌ماه، اظهار داشت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌های شهر کرمان به ۱۷ نفر رسیده است که دو کودک زیر ۱۵ سال نیز در بیمارستان لقمان حکیم و بقیةالله (عج) تهران بستری هستند.

وی بیان کرد: این مصدومان در ۱۰ بیمارستان شهید باهنر، افضلی‌پور، شفا، پیامبر اعظم (ص)، سیدالشهدا (ع)، حضرت فاطمه (ع)، امام حسین (ع) و راضیه فیروز کرمان و لقمان حکیم و بقیةالله تهران تحت درمان قرار دارند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: از میان ۱۷ مصدوم فعلی این انفجار، ۴ نفر زن، ۴ نفر مرد و ۹ کودک زیر ۱۵ سال هستند که در بیمارستان روند درمان خود را طی می‌کنند.

صابری با اعلام اینکه از بین ۱۷ مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۸ نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: ۵ نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و ۴ نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه و ۱۵:۱۷ دقیقه بعدازظهر ۱۳ دی‌ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی