تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
از بازار طلا چه خبر؟

گران‌شدن طلا پس از افزایش تنش‌ها

تمایل برای خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن به دنبال افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، بالا رفته است.

کد خبر: ۱۶۱۱۶۵
۱۰:۳۷ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

گران‌شدن طلا پس از افزایش تنش‌ها

دیدارنیوز: قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۷ درصد افزایش به ۲۰۵۴ دلار و ۶۰ سنت رسید.

به گزارش رویترز، قیمت طلا در روز دوشنبه افزایش یافته و بالاتر از سطح ۲۰۵۰ دلار قرار دارد. تمایل برای خرید این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن به دنبال افزایش تنش‌ها در خاورمیانه و احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، بالا رفته است.

به نقل از تسنیم، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۷ درصد افزایش به ۲۰۵۴ دلار و ۶۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۳۱ درصدی به ۲۰۵۸ دلار رسیده است.

جنگ بین اسرائیل و حماس به صدمین روز خود رسیده و حملات بی‌وقفه اسرائیل به غزه ادامه دارد. یمن هم تهدید کرده پاسخ حمله هوایی آمریکا به مواضع خود را خواهد داد. بدین ترتیب تنش‌ها در خاورمیانه بالا گرفته است.

اطلاعات اقتصادی آمریکا در روز جمعه نشان داد قیمت تولیدکننده در این کشور به طور غیر منتظره‌ای در ماه دسامبر کاهش یافته است. بدین ترتیب سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا پایین می‌آید.

تاجران احتمال می‌دهند نرخ بهره فدرال رزرو ۱۶۶ واحد در سال جاری میلادی کاهش یابد. این تاجران ۷۹ درصد احتمال می‌دهند روند کاهش نرخ بهره از ماه مارس آغاز شود.

تحلیلگران فنی رویترز تخمین می‌زنند قیمت طلا بالاتر از ۲۶۰ دلار تثبیت شود و تا محدوده ۲۰۷۱ و ۲۰۷۹ دلار افزایش یابد.

قیمت نقره امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳ دلار و ۴۴ سنت رسید و پلاتین با ۰.۴۷ درصد افزایش ۹۱۵ دلار و ۹۰ سنت معامله می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی