تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برف، باران و مه‌ در جاده‌های ۹ استان؛ زنجیر چرخ الزامی است

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف، باران مه گرفتگی در برخی از محور‌های ۹ استان کشور خبر داد و گفت: در شرایط برفی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و در غیر این‌صورت احتمال اینکه ماموران پلیس راه از ادامه تردد خودرو جلوگیری کنند، وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۱۱۶۲
۰۹:۵۹ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

برف، باران و مه‌ در جاده‌های ۹ استان

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف، باران مه گرفتگی در برخی از محور‌های ۹ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های مازندران، البرز، تهران و قزوین هستیم. همچنین در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، کرمانشاه و همدان نیز بارش باران گزارش شده است. گزارش‌ها حاکی از وقوع مه‌گرفتگی در برخی از محور‌های استان‌های خوزستان و خراسان رضوی است.

وی با اشاره به وضعیت جوی حاکم بر جاده‌ها اظهارکرد: در شرایط برفی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است و در غیر اینصورت احتمال اینکه ماموران پلیس راه از ادامه تردد خودرو جلوگیری کنند، وجود دارد. منظور از همراه داشتن زنجیر چرخ این نیست که زنجیرچرخ حتما روی چرخ خودرو نصب شود، بلکه رانندگان باید آن را همراه داشته و در مواقع مورد نیاز نسبت به نسب آن اقدام کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین توصیه‌هایی را نیز به رانندگان ارائه کرد و گفت: پر بودن باک خودرو در مبدا و اطمینان از سالم بودن بخاری و برف‌پاک‌کن خودرو امر مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. علاوه بر آن رانندگان باید در شرایط برف و بارانی با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند. در شرایط مه‌گرفتگی نیز روشن کردن چراغ خودرو حتی در طول روز نیز الزامی است.

شیرانی به وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تردد در تمامی جاده‌های کشور روان گزارش شده و تنها در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده‌های پایانه شهید کلانتری، پل فردیس و گرمدره، طول محور شهریار - تهران و آزادراه ساوه – تهران در محدوده دهشاد شاهد ترافیک پرحجم و گاهی نیمه سنگین هستیم.

وی درباره محور‌های دارای انسداد نیز گفت: در روز‌های اخیر محور اردبیل - استارا به دلیل بارش سنگین برف مسدود شد که انسداد این محور همچنان ادامه دارد. محور‌های پونل – خلخال، هشتگرد - طالقان، میاندوآب - سرچم، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه – تویسرکان و وازک – بلده نیز جزو محور‌های غیرشریانی مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی