تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

طباطبایی: تیم‌ملی خوب بازی نکرد +ویدیو

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، با نتیجه ۴ بر یک فلسطین را شکست داد. هادی طباطبایی دروازه‌بان سابق تیم ملی می‌گوید خوب بردیم، اما خوب بازی نکردیم.

کد خبر: ۱۶۱۱۵۸
۰۹:۲۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

طباطبایی: تیم‌ملی خوب بازی نکرد +ویدیو

دیدارنیوز: هادی طباطبایی دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی کشورمان مقابل فلسطین خوب بازی نکرد، ولی نتیجه خوبی گرفتیم. نیاز است که تیم کار‌های تاکتیکی بهتری انجام دهد.

هادی طباطبایی بازیکن پیشین تیم ملی و کارشناس فوتبال، شب گذشته (یکشنبه) میهمان حضوری برنامه «مجله فوتبال» شبکه خبر بود که به کارشناسی بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل فلسطین در جام ملت‌های آسیا پرداخت.

طباطبایی گفت: فقط گل چهارم تیم ایران با کار تاکتیکی به ثمر رسید و در بازی خیلی کار تاکتیکی ندیدیم. گل‌های دیگر بازی که زدیم فرصت‌هایی بود که حریف در اختیار ما گذاشت.

به گزارش دیدارنیوز، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی پس از این دیدار از کیفیت بازی تیمش رضایت نداشت و گفت: بازی اول معمولا سخت است. از کیفیت بازی راضی نیستم، ولی از نتیجه راضی‌ام. فلسطین تیم خوبی بود و شانس آوردیم در دقیقه یک به گل رسیدیم، چرا که در غیر این صورت شاید بازی برای ما سخت‌تر می‌شد.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی