تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بارسا حرفی برای گفتن نداشت

سوپرجام به کام رئال!

تیم رئال مادرید با درخشش و هت‌تریک وینیسیوس برابر بارسلونا، در ریاضِ عربستان فاتح سوپرجام اسپانیا شد.

کد خبر: ۱۶۱۱۵۲
۰۸:۱۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۲

سوپرجام به کام رئال!

دیدارنیوز: تیم فوتبال رئال مادرید با غلبه بر رقیب سنتی خود در فینال سوپرجام اسپانیا، فاتح این جام شد.

فینال سوپرجام اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض میان تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد که این بازی را رئال مادرید با نتیجه قاطع ۴ بر یک به سود خود به پایان رساند.

رئالی‌ها بازی را طوفانی آغاز و در همان ۱۰ دقیقه نخست حریف کاتالان را با زدن دو گل شوکه کردند. هر دوی این گل‌ها را وینیسیوس جونیور در دقایق ۷ و ۱۰ به ثمر رساند. چندین دقیقه طول کشید تا بارسلونا از این شوک خارج شود و با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۳ شاگردان ژاوی هرناندس به بازگشت به بازی امیدوار شدند، هرچند خیلی زود دوباره اختلاف به دو گل افزایش یافت.

این بار خطای رونالد آرائوخو با نقش بر زمین کردن وینیسوس در محوطه جریمه، یک پنالتی را به رئال مادرید تقدیم کرد که مهاجم برزیلی در دقیقه ۳۹ خودش آن را به گل تبدیل کرد تا طعم هت‌تریک در ال‌کلاسیکو را هم چشیده باشد.

این گل ضربه روانی مهلکی به بارسایی‌ها زد طوری که بعدی از آن نه تنها دیگر نتوانستند موقعیت گلزنی مسلمی خلق کنند بلکه، راه را برای قاطعانه‌تر شدن پیروزی حریف هموارتر کردند. این اتفاق در دقیقه ۶۴ با گلزنی رودریگو رخ داد. اوضاع بارسلونا بدتر هم شد زمانی که وینیسیوس در ادامه شب کابوس‌واری که برای کاتالان‌ها ساخته بود، رونالد آرائوخو را مجبور به ارتکاب خطایی کرد که کارت زرد دوم را برای او و اخراجش در دقیقه ۷۱ به همراه داشت.

سوپرجام به کام رئال!

به این ترتیب رئال مادرید همچون ال‌کلاسیکوی قبلی (نیم‌فصل نخست لالیگا در کاتالونیا) بار دیگر فاتح ال‌کلاسیکو شد و این بار بسیار مقتدرانه‌تر. این سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا بود که حالا این تیم را در یکقدمی بارسلونا به‌عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها (۱۴ قهرمانی) قرار می‌دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی