تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
منابع رسانه‌ای اسرائیل مدعی شدند

تنش شدید میان نتانیاهو و گالانت؛ «کارشکنی نکن»!

روزنامه «معاریو» در گزارش روز شنبه ۲۳ دی‌ماه از اختلاف شدید میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و یوآو گالانت، وزیر دفاع خبر داد.

کد خبر: ۱۶۱۱۲۵
۱۳:۰۷ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

اختلاف شدید میان نتانیاهو و گالانت

دیدارنیوز: طبق گزارش این روزنامه آخرین جلسه دولت اسرائیل شاهد یک دیدار پر تنش بین نتانیاهو و گالانت بود.

روزنامه معاریو نوشت، تنش میان این دو مقام ارشد اسرائیلی اکنون، اما به اوج خود رسیده به طوری که گالانت جلسه دولت را ناتمام و قبل از شروع ترک کرده است.

منع ورود مدیر دفتر گالانت به جلسه

طبق گزارش این روزمامه گالانت پس از منع ورود مدیر دفترش تصمیم گرفت که جلسه را ترک کند. این ممانعت و ترک جلسه پس از آن اتفاق افتاد که دفتر نخست وزیری در ابتدای جلسه اصرار داشت که این جلسه باید بدون حضور دستیاران برگزار شود. اما وقتی گالانت دید که دیگر مسئولان دستیاران خود را به جلسه آورده‌اند و مانع ورود مدیر دفتر او شده‌اند، تصمیم گرفت جلسه را ترک کند.

دو منبع آگاه اسرائیلی تاکید کردند که دستیاران «تزاچی هانگبی»، رئیس شورای امنیت ملی و برخی از وزرای دیگر در این جلسه شرکت کرده بودند.

طبق این گزارش گالانت پیش از خروج از جلسه با خشم به نتانیاهو فریاد زد و گفت: «در مسیر کار من کارشکنی نکن».

این حادثه در حالی رخ می‌دهد که تنش‌های فزاینده بین نخست وزیر و وزیر دفاع از آغاز جنگ بر سر بسیاری از مسائل از جمله گروگان‌ها، اداره غزه و ... رخ داده است.

دفتر نتانیاهو همچنین چندین بار از دادن مجوز ورود به رئیس ستاد ارتش امتناع کرد که این موضوع خشم گالانت را برانگیخت و باعث درگیری‌های لفظی بین آن‌ها شد.

به نقل از العربیه، روابط این دو مقام اسرائیلی پیش از این نیز با مشکلاتی مواجه شده بود. در مارس گذشته، نتانیاهو وزیر دفاع را پس از هشدار درباره خطرات امنیتی تظاهراتی که در مخالفت با اصلاحات مورد نظر نخست‌وزیر درباره اختیارات قوانین دادگاه عالی برگزار شده بود، برکنار کرد، اما جنگ شرایط جنگ غزه باعث شد نتانیاهو تصمیم خود درباره گالانت عوض کند و او را به عنوان یکی از اعضای دولت جنگ تعیین کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی