تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

بریتانیا، حوثی‌ها را تهدید کرد؛ آماده حملات بیشتر هستیم

پس از تنش و درگیری در دریای سرخ، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا مدعی شد اگر حوثی‌ها به حملات خود به کشتی‌ها در دریای سرخ ادامه دهند، بریتانیا دوباره به آن‌ها در یمن حمله می‌کند.

کد خبر: ۱۶۱۱۱۱
۱۰:۳۷ - ۲۴ دی ۱۴۰۲

بریتانیا، حوثی‌ها را تهدید کرد؛ آماده حملات بیشتر هستیم

دیدارنیوز: دیوید کامرون، وزیر امور خارجه بریتانیا گفت که اگر حوثی‌ها به حملات خود به کشتی‌ها در دریای سرخ ادامه دهند بریتانیا دوباره می‌تواند به آن‌ها در یمن حمله کند.

وی هشدار داد که اگر این اقدام حوثی‌ها در ایجاد اختلال در تردد کشتی‌های کانتینری ادامه پیدا کند می‌تواند قیمت‌ها را در بریتانیا افزایش دهد.

ایالات متحده آمریکا و بریتانیا در روز‌های اخیر حملات مشترکی را علیه اهدافی در یمن انجام داده‌اند.

کامرون در ساندی تلگراف ادعا کرد که این اقدام مشترک «تا حدی به کاهش توانایی‌های حوثی‌ها که با حمایت ایران ایجاد شده‌اند کمک خواهد کرد.»

او استدلال کرد که اقدامی نکردن به‌معنای پذیرش این موضوع است که حملات حوثی‌ها می‌تواند «عملا یک مسیر دریایی حیاتی را با مصونیت نسبی مسدود کند.»

وی افزود: «اگر حوثی‌ها در این مسیر اختلال ایجاد کنند، زنجیره‌های حیاتی تامین تهدید می‌شود و قیمت‌ها در بریتانیا و سراسر جهان افزایش پیدا می‌کند.»

نخست وزیر اسبق بریتانیا گفت که حملات هوایی «پیامی بدون ابهام» به حوثی‌ها داد که «ما مصمم هستیم تا حملات آن‌ها را در دریای سرخ متوقف کنیم.»

وی تاکید کرد که بریتانیا می‌تواند در صورت ادامه اقدامات حوثی‌ها، مجددا به آمریکا بپیوندد تا حمله جدیدی انجام شود.

وی افزود: «ما با متحدان کار می‌کنیم. ما همیشه از آزادی ناوبری دفاع می‌کنیم و مهمتر از همه ما آماده‌ایم تا سخنانمان را به عمل تبدیل کنیم.»

وزیر امور خارجه بریتانیا معتقد است که اظهارات حوثی‌ها مبنی بر اینکه حملات آن‌ها با جنگ اسرائیل در غزه مرتبط است، «بیهوده» است.

او نوشت: «آن‌ها به کشتی‌هایی از کشور‌های سراسر جهان حمله کرده‌اند که مقصد‌های مختلفی داشتند.»

این سخنان در حالی مطرح می‌شود که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته گفت که ایالات متحده به ایران درباره حوثی‌ها به‌طور خصوصی پیام داده است.

وی به خبرنگاران گفت: «ما این پیام را به‌طور خصوصی ارسال کرده‌ایم و مطمئن هستیم که کاملا آماده‌ایم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی