تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
انتقاد کریم حسینی از میزان کم افزایش حقوق‌ها

نماینده مجلس: میزان افزایش حقوق‌ها سنخیتی با تورم ندارد/ دولت نباید آسان‌ترین راه را انتخاب کند

پس از اقدام دولت سیزدهم برای افزایش تنها ۱۸ درصدی حقوق‌ها در سال ۱۴۰۳ در حالی که تورم بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است، انتقاد‌ها از دولت رئیسی بالا گرفته و کریم حسینی، نماینده اهواز در مجلس گفته است: اگرچه نمایندگان افزایش حقوق‌ها از ۱۸ درصد به ۲۵ درصد را خواستار شدند، اما به‌یقین همین میزان افزایش هم کافی نیست. وضعیت پرداختی‌ها هیچ‌گونه سنخیتی با قیمت بالای اجناس و تورم در جامعه ندارد.

کد خبر: ۱۶۱۰۸۱
۱۷:۳۹ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

نماینده مجلس: میزان افزایش حقوق‌ها سنخیتی با تورم ندارند

دیدارنیوز: رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: افزایش حقوق‌ها متناسب با تورم موجود در جامعه ضروری‌ترین کاری است که دولت باید انجام دهد.

سید کریم حسینی در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به افزایش ناچیز حقوق‌ها طی سال آینده با توجه به تورم بسیار بالا در کشور، گفت: اگرچه نمایندگان افزایش حقوق‌ها از ۱۸ درصد به ۲۵ درصد را خواستار شدند، اما به‌یقین همین میزان افزایش هم کافی نیست، بنابراین عدم در نظر گرفتن منابع برای افزایش حقوق‌ها و آوردن بهانه‌های همچون نبود منابع آسان‌ترین راهی است که دولت‌ها برای فرار از حل این مشکل انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش حقوق‌ها متناسب با تورم موجود در جامعه ضروری‌ترین کاری است که دولت باید انجام دهند، اما وضعیت پرداختی‌ها هیچ‌گونه سنخیتی با قیمت بالای اجناس و تورم در جامعه ندارد.

وی افزود: اگرچه افزایش قیمت ارز تاحدودی مهار شده است، اما همچنان شاهد عدم مهار افزایش قمیت کالا‌های اساسی و دیگر کالا‌ها کشور هستیم و حتی مرتب خدماتی مانند آب و برق و گاز افزایش پیدا می‌کند، در حالی که هر نوع افزایشی در خدمات منجر به افزایش محصولات دیگر و مایحتاج اصلی مردم می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت نباید برای خلق منابع مالی آسان‌ترین راه را انتخاب کند بلکه باید تولید را از روش‌های مختلف رونق دهد لذا به‌یقین نمایندگان در زمان رسیدگی به لایحه بودجه در صحن علنی با افزایش صرفا ۱۸ درصدی حقوق‌ها در سال آینده مخالفت خواهند کرد و باید افزایش یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی