تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تمسخر بایدن در سال انتخابات ادامه دارد

ترامپ، کاخ سفید را به خانه سالمندان تشبیه کرد!

دوتالد ترامپ، در سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر رقیب خود جو بایدن را مورد تمسخر قرار داد و در تازه‌ترین اقدام خود علیه بایدن، کاخ سفید را به خانه سالمندان تشبیه کرد!

کد خبر: ۱۶۱۰۸۰
۱۷:۳۳ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

ترامپ، کاخ سفید را به خانه سالمندان تشبیه کرد!

دیدارنیوز: دونالد ترامپ، رئیس جموری سابق آمریکا با بازنشر یک ویدئو کلیپ کوتاه در قالب تبلیغ برای خانه سالمندان مستقر در کاخ سفید، باز هم جو بایدن رئیس جمهوری ۸۱ ساله ایالات متحده را به عنوان ساکن اصلی آن، مورد تمسخر قرار داد.

این ویدیو کلیپ ۳۰ ثانیه‌ای توسط ستاد انتخاباتی ترامپ در رسانه اجتماعی «اینستاگرام» و «تروت سوشال» روز جمعه ۲۲ دی منتشر شده است.

در این ویدئوی طنز، صدای زنی با پس زمینه موسیقی تکرار می‌کند: «زندگی سالمندان در کاخ سفید، ساکنان ما در اینجا احساس می‌کنند در خانه خودشان هستند.»

این ویدیو تصویر بزرگ‌نمایی شده از کاخ سفید را نشان می‌دهد که بایدن درون آن با حالت‌های مختلف از جمله گیجی، دهان باز، ناشیانه راه رفتن در ساحل و پوشیدن کت به کمک همسرش جیل، نشان داده می‌شود.

در بخش تبلیغات این ویدیوی طنز آمده است: «نهاد ما، فعالیت‌ها و گردش‌های هیجان‌انگیز، مراقبت تخصصی ۲۴ ساعته و غذا‌های فوق العاده ارائه می‌دهد.»

پس از آن بایدن در کلیپی که از یک مصاحبه تلویزیونی گرفته شده که در آن همسرش جیل بایدن در کنار او نشسته، می‌گوید: «من هر چیزی را که جلوم گذاشته می‌شد می‌خوردم، اساساً تمام غذا‌های ایتالیایی.»

سپس همسرش در ویدیو می‌گوید «و بستنی». بایدن هم در پاسخش می‌گوید: «بستنی.. بستنی.. چیپس شکلاتی.»

به نقل از العربیه، این ویدئو کلیپ با جمله «خانه سالمندان در کاخ سفید، جایی که ساکنانش احساس رئیس جمهور بودن می‌کنند»، به پایان می‌رسد. سن بایدن با توجه به اشتباهات، لغزش‌ها و خطا‌های مکرر او به عنوان فرمانده کل نیرو‌های مسلح آمریکا، باعث ایجاد نگرانی بزرگی در میان رای‌دهندگان شده است.

گفتنی است بایدن، مسن‌ترین شهروند آمریکا است که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شده در حالی که ترامپ فقط سه سال و نیم از او کوچکتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی