تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
جدال دیدنی ستاره‌های رئال و بارسا در فینال سوپرجام اسپانیا

ال‌کلاسیکو در ریاض!

تیم بارسلونا با برتری مقابل اوساسونا، حریف رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا شد؛ دیدار جذابی که روز یکشنبه در ورزشگاه الاول ریاض برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۶۱۰۲۴
۱۰:۳۲ - ۲۲ دی ۱۴۰۲

ال‌کلاسیکو در ریاض!

دیدارنیوز: تیم بارسلونا با غلبه بر اوساسونا در دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، حریف رئال مادرید در فینال این مسابقات شد.

دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، شب گذشته (پنجشنبه) در شهر ریاض میان تیم‌های فوتبال بارسلونا و اوساسونا برگزار شد که این بازی را بارسلونا با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

ال‌کلاسیکو در ریاض!

به نقل از تسنیم، گل‌های روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۵۹ و لامین یامال در دقیقه ۳+۹۰ باعث پیروزی بارسلونا در این مسابقه شد و بنابراین شاگردان ژاوی هرناندس به‌عنوان دومین فینالیست راهی فینال سوپرجام شدند و در آن دیدار باید به مصاف رقیب دیرینه خود، رئال مادرید بروند، رئالی که چهارشنبه شب در دربی مادرید، رقیب همشهری خود را در یک بازی پرگل با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد.

فینال سوپرجام اسپانیا روز یکشنبه ۲۴ دی از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الاول ریاض (ورزشگاه خانگی تیم الهلال) برگزار می‌شود.

این دومین فصل متوالی است که رئال مادرید و بارسلونا در فینال سوپرجام چهارجانبه اسپانیا با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. فصل گذشته بارسا در فینال رئال را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد و قهرمان شد. البته در آخرین رویارویی دو تیم که در نیم‌فصل نخست لالیگا برگزار شد، این رئالی‌ها بودند که حریف کاتالان را در خانه‌اش با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی