تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

هلال احمر: پیکر سرنشینان هواپیمای آموزشی کشف شد

محمد باقر خلفى، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: دقایقى پیش پیکر سرنشینان هواپیماى آموزشى در منطقه سفیدارک در نزدیکی روستای وشگین کشف شد.

کد خبر: ۱۶۰۹۸۴
۱۱:۱۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

هلال احمر: پیکر سرنشینان هواپیمای آموزشی کشف شد

دیدارنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از پیدا شدن پیکر سرنشینان هواپیمای آموزشی سانحه دیده در البرز خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمد باقر خلفى، مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت: دقایقى پیش و با تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز گذشته، پیکر سرنشینان هواپیماى آموزشى در منطقه سفیدارک در نزدیکی روستای وشگین کشف شد.

گفتنی است؛ ظهر روز گذشته یک هواپیمای آموزشی در اطراف شهرستان کرج از رادار محو شد و بلافاصله هفت تیم هلال احمر برای جست و جو به این منطقه اعزام شده اند، جست وجوی تیم‌های امدادی، سگ‌های آنست تا صبح امروز ادامه داشت و ساعت ۹ بقایاى هواپیمای آموزشی سانحه دیده در منطقه سفیددارک ساوجبلاغ مشاهده شد.

بعد از مشاهده بقایای هواپیما، بالگرد جمعیت هلال احمر برای یافتن نفرات به پرواز درآمد و از تمامی امکانات برای یافتن کادر پرواز این هواپیما استفاده شد. تیم آنست هلال احمر نیز در منطقه حضور داشت و محدوده جست و جو تا ارتفاعات طالقان گسترش پیدا کرده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی