تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
وزیر ارتباطات خبر داد

تجدیدنظر در فیلتر «گوگل پلی»

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات دولت رئیسی که بار‌ها به دلیل فیلترینگ و کیفیت سرعت اینترنت در کشور مورد انتقاد قرار گرفته، می‌گوید که امکان تجدیدنظر درباره فیلترینگ برخی پلتفرم‌ها از جمله گوگل پلی وجود دارد.

کد خبر: ۱۶۰۹۸۲
۱۰:۵۷ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

تجدیدنظر در فیلتر «گوگل پلی»

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات تصریح کرد: درباره برخی پلتفرم‌ها مانند googleplay می‌شود تجدید نظر کرد؛ ما هم دوبار اقدام کردیم، اما مخالفت شده است. درباره برخی پیام‌رسان‌ها اعلام کردیم که باید پاسخگو باشند و تا زمانی که پاسخگو نباشند امکان رفع فیلتر نیست.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه دولت، اظهار داشت: رئیس‌جمهور به دبیر شورای عالی فضای مجازی ماموریت داد که در سیاست‌های مسدودسازی بازنگری شود.

وی افزود: ما هم پیگیر هستیم، اما کارگروه مصادیق مجرمانه در دادستانی کل کشور است که ۱۲ عضو به‌علاوه شورای عالی فضای مجازی دارد؛ ۶ عضو از دولت هستند و اگر همه دولت هم با هم رای بدهند، باز هم یک رای کم است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: درباره برخی پلتفرم‌ها مانند گوگل پلی (googleplay) می‌شود تجدید نظر کرد؛ ما هم دوبار اقدام کردیم، اما مخالفت شده است. درباره برخی پیام‌رسان‌ها اعلام کردیم که باید پاسخگو باشند و تا زمانی که پاسخگو نباشند امکان رفع فیلتر نیست.

زارع پور تاکید کرد: با پیگیری شورای عالی فضای مجازی امیدواریم که تجدید نظر در برخی پلتفرم‌ها صورت بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی