تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

لاشه هواپیمای آموزشی پیدا شد؛ برخورد با دامنه کوه

سازمان هواپیمایی کشوری درباره حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در استان البرز اعلام کرد: از صبح امروز (چهارشنبه) مجددا عملیات تجسس هوایی همزمان با تجسس زمینی توسط کوهنوردان و نیرو‌های آموزش دیده آغاز شد و در ساعت ۸:۴۰ صبح، بالگرد اورژانس هوایی محل سقوط را شناسایی کرد و مشخص شد هواپیما با دامنه کوه برخورد کرده است.

کد خبر: ۱۶۰۹۸۱
۱۰:۴۶ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

لاشه هواپیمای آموزشی پیدا شد؛ برخورد با دامنه کوه

دیدارنیوز: با ادامه عملیات هوایی تجسس و نجات، لاشه هواپیمای آموزشی پیدا شد.

به نقل از سایت سازمان هواپیمایی کشوری، یک فروند هواپیمای آموزشی پایپر با دو سرنشین در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه عصر روز سه شنبه از فرودگاه پیام به سمت منطقه هشتگرد و نظر آباد کرج به پرواز درآمده و ورود به منطقه پروازی را به برج مراقبت پرواز این فرودگاه اعلام و پس از آن دیگر تماسی از سوی خلبان حاصل نشد.

اطلاعات ماهواره‌ای حاکی از دریافت هشدار موقعیت سنج هواپیما و برخورد به کوهستان‌های اطراف منطقه ساوجبلاق واقع در شمال منطقه پروازی مذکور در ساعت ۱۴:۰۱دقیقه است.

پس از قطع مکالمه پرواز، عملیات جستجو توسط تیم‌های تجسس و‌نجات، هلال احمر و مدیریت بحران استانداری استان البرزآغاز شد. با غروب آفتاب روز گذشته عملیات هوایی تجسس به پایان می‌رسد، اما عملیات زمینی ادامه داشت. از صبح امروز مجددا عملیات تجسس هوایی همزمان با تجسس، زمینی توسط کوهنوردان و نیرو‌های آموزش دیده آغاز شد و در ساعت ۸:۴۰ صبح، بالگرد اورژانس هوایی محل سقوط را شناسایی کرد و مشخص شد هواپیما با دامنه کوه برخورد کرده است.

با یافتن هواپیمای مذکور، فرایند بررسی سانحه توسط تیم بررسی سانحه و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری آغاز شد و علت وقوع سانحه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی