تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
ملاقات نماینده مهاجم ایرانی با مدیران اینتر در میلان

«طارمی» یک گام دیگر به اینتر نزدیک شد؟

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که باشگاه اینتر طی هفته جاری با یک واسطه به‌عنوان نماینده مهدی طارمی ملاقات داشته است تا مذاکراتش را برای جذب مهاجم ایرانی تیم پورتو پیش ببرد.

کد خبر: ۱۶۰۹۷۲
۰۹:۲۶ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

«طارمی» یک گام دیگر به اینتر نزدیک شد

دیدارنیوز: یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که مذاکرات باشگاه اینتر برای جذب مهدی طارمی وارد فازی جدید شده است.

سایت اف سی اینترنیوز ایتالیا مدعی شد که باشگاه اینتر طی هفته جاری با یک واسطه به‌عنوان نماینده مهدی طارمی ملاقات داشته است تا مذاکراتش را برای جذب مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود را ادامه دهد.

طبق ادعای این سایت، اینتر از تابستان سال گذشته مترصد جذب طارمی بوده است، اما قیمت تعیین شده از سوی پورتو، طرف ایتالیایی را عقب راند و باعث شد که ترجیح دهد تا پایان فصل بعد صبر کند و در آن زمان او را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

طارمی هنوز هیچ تمایلی به تمدید قراردادش با پورتو نشان نداده است و به نظر می‌رسد که در پایان فصل باید او را بازیکن آزاد دانست و همین موضوع احتمال پیوستن وی به اینتر را افزایش می‌دهد.

در همین راستا هم سایت اف سی اینترنیوز نوشته است واسطه‌ای که مأمور شده مذاکرات میان دو طرف را به سرانجام برساند، یکی دو روز قبل در دفتر مرکز باشگاه اینتر در شهر میلان حضور پیدا کرده و هدف او از این سفر، فراهم آوردن زمینه توافق نهایی میان دو طرف قبل از ورود جدی سایر مشتریان بازیکن ایرانی به کورس رقابت برای جذب وی بوده است.

این سایت احتمال پیوستن طارمی به اینتر در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه را به دو دلیل رد کرده که اولین دلیل محدودیت‌های مالی باشگاه اینتر برای خرید بازیکن و دومی نبود سهمیه خالی در ترکیب نراتزوری برای استفاده از بازیکنان غیراروپایی است.

طارمی که در پایان فصل ۳۲ ساله خواهد شد، در ۲۴ بازی رسمی‌اش برای پورتو در فصل جاری شش گل زده و چهار پاس گل داده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی