تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
چرا مربی کروات پاسخ منفی داد؟

شوک شبانه برانکو به پرسپولیس!

در حالی که انتظار می‌رفت برانکو ایوانکوویچ جانشین یحیی گل‌محمدی شود، اما این مربی کروات با رد پیشنهاد سرخپوشان شوک بزرگی به این باشگاه وارد کرده است.

کد خبر: ۱۶۰۹۶۳
۰۸:۱۰ - ۲۰ دی ۱۴۰۲

شوک شبانه برانکو به پرسپولیس!

دیدارنیوز: پس از پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد پرسپولیس، این باشگاه پیامی در رسانه خود منتشر کرد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «پاسخ برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد رسمی باشگاه که امشب (سه‌شنبه) در فضای مجازی پخش شد، ما را هم شوکه کرد. با این وجود، تلاش‌های مدیریت باشگاه برای متقاعد کردن او ادامه خواهد داشت تا این پاسخ به شکل رسمی به باشگاه اعلام شود.

در صورت ناامیدی از حضور ایوانکوویچ، به سراغ دیگر گزینه‌های رزومه‌دار خارجی خواهیم رفت. هواداران عزیز اطمینان داشته باشند که یک مربی رزومه‌دار خارجی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست تا برای برگزاری تمرینات و جذب بازیکن زمان از دست نرود.»

به گزارش دیدارنیوز، برانکو که گزینه اول پرسپولیسی‌ها برای جانشینی یحیی گل محمدی محسوب می‌شد، در پیام خود نوشته بود: «بابت درخواست‌های زیاد برای برگشت ممنونم. متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جا‌های دیگر، نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم. امیدوارم درکم کنید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی