تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

رشد اندک بورس

یک رسانه اقتصادی با اشاره به اینکه شاخص‌های بورسی در انتظار محرک هستند، از رشد اندک ۲٬۵۶۵ واحدی در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه) خبر داده است.

کد خبر: ۱۶۰۹۴۱
۱۳:۳۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۲

رشد اندک بورس

دیدارنیوز: شاخص بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ با رشد ۲٬۵۶۵ واحدی به دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۲۲ واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۲٬۵۶۵ واحدی به دو میلیون و ۱۵۶ هزار و ۵۲۲ واحد رسید. بر این اساس شاخص کل هم وزن، اما کمی افت داشته و به ۷۵۸ هزار و ۵۷۶ واحد رسید.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران تا این لحظه ۵۱ هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال بوده و نماد‌های شبندر و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های خودرو و کگل بیشترین تاثیر منفی را بر بازار داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی