تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جنگ و تنش در خاورمیانه

بلینکن در تل‌آویو؛ برنامه وزیر آمریکایی چیست؟

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در آخرین مرحله از سفر دوره‌ای خود به منطقه خاورمیانه پس از بازدید از قطر، امارات عربی متحده و عربستان سعودی، دوشنبه شب وارد اسرائیل شد.

کد خبر: ۱۶۰۹۲۴
۱۰:۲۶ - ۱۹ دی ۱۴۰۲

بلینکن در تل‌آویو

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو با مقامات اسرائیلی وارد تل آویو شد.

بلینکن که هدف از سفر وی تلاش برای کاستن از احتمال گسترش تنش جاری در غزه به دیگر نقاط منطقه، به خصوص جلوگیری از شعله‌ور شدن آتش جنگ در مرز‌های لبنان و نیز تاکید بر محافظت از غیرنظامیان فلسطینی عنوان شده، انتظار می‌رود که در روز سه‌شنبه گفتگو‌های طولانی با مقامات اسرائیلی داشته باشد.

وزیر خارجه آمریکا قرار است در همین راستا علاوه بر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و اسحاق هرتزوگ، رئیس اسرائیل، با وزرای دفاع و امور خارجه و نیز اعضای کابینه جنگ این کشور دیدار و گفتگو کند.

گفتگوی جداگانه با بنی گانتس، چهره اپوزیسیون و یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل نیز از دیگر برنامه‌های سفر آنتونی بلینکن به اسرائیل اعلام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی