تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
رییس شورای شهر تهران خبر داد

اخطار به چند بیمارستان تهران برای ایمن‌سازی

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه برخی بیمارستان‌های قدیمی ناایمن هستند و به چند بیمارستان اخطار داده شده که نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنند، گفت: ساختمان‌های جدید از مقاومت و ایمنی برخوردار هستند.

کد خبر: ۱۶۰۹۲۲
۱۰:۱۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۲

اخطار به چند بیمارستان تهران برای ایمن‌سازی

دیدارنیوز: رییس شورای شهر تهران با اشاره به خبر کاهش ساختمان‌های ناایمن تهران، گفت: امیدواریم از تعداد ساختمان‌های ناایمن درجه یک کاسته شود.

مهدی چمران در حاشیه دویست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: اساسنامه سازمان زیباسازی در جلسه امروز بررسی می‌شود. همچنین بررسی پرونده باغات نیز در این جلسه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه قرار است آنچه به موتور‌های برقی اختصاص داده شده در درجه اول برای کسانی باشد که در شهرداری تهران خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: با توجه با اینکه ممکن است قیمت این موتور‌ها بالاتر از موتور‌های بنزینی باشد، تشویقاتی برای مردم در نظر گرفته خواهد شد. البته از سازندگان داخلی درخواست می‌کنیم نسبت به ساخت موتور‌های برقی اقدام کنند؛ هرچند به زیرساخت نیاز دارد.

چمران با بیان اینکه با کمک دادستانی ساختمان‌های ناایمن به ویژه ساختمان‌های بزرگ شناسایی شدند و پس از آن مقاوم سازی در دستور کار قرار گرفت، افزود: با پیگیری‌های انجام شده از تعداد ساختمان‌های ناایمن کاسته شد و امیدواریم از تعداد ساختمان‌های ناایمن درجه یک مجددا هم کاسته شود.

وی با تأکید بر اینکه برخی بیمارستان‌های قدیمی ناایمن هستند و به چند بیمارستان اخطار داده شده که نسبت به ایمن‌سازی و یا حتی تغییر ساختمان اقدام کنند، گفت: ساختمان‌های جدید از مقاومت و ایمنی برخوردار هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی