تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ادعای گالانت درباره ایران و جنگ؛ مرحله سوم طولانی‌تر خواهد بود!

در حالی که ماشین کشتار اسرائیل در غزه پس از سه ماه هنوز متوقف نشده، یوآف گالانت، وزیر دفاع اسرائیل مدعی شد که مرحله سوم جنگ از دو مرحله قبلی طولانی‌تر خواهد بود. او همچنین ادعا کرد: ایران در اطراف اسرائیل نیروی نظامی تشکیل می‌دهد تا از آن علیه ما استفاده کند.

کد خبر: ۱۶۰۸۹۰
۱۷:۴۱ - ۱۸ دی ۱۴۰۲

ادعای گالانت؛ مرحله سوم جنگ طولانی‌تر خواهد بود!

دیدارنیوز: یوآف گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، به روزنامه «وال استریت ژورنال» تاکید کرد، ارتش اسرائیل، عملیات فشرده در غزه را به حملات ویژه تغییر می‌دهد.

به نقل از العربیه، وزیر دفاع اسرائیل، دوشنبه ۱۸ دی در مصاحبه‌ای با روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» مدعی شد، اسرائیل در جنگ غزه به مرحله سوم در حال حرکت است که عملیات نظامی فشرده را کاهش و به سمت عملیات ویژه حرکت خواهد کرد و این مرحله از دو مرحله پیش، طولانی‌تر خواهد بود.

او ادعا کرد، دلیل حملات شدید اسرائیل، «شدت تهدیدی است که اسرائیل با آن روبرو است.»

گالانت در ادامه مدعی شد: «هدف تنها نابودی حماس که از ایران حمایت می‌شود، نیست، بلکه بازدارندگی سایر دشمنان احتمالی از جمله حزب الله و سایر متحدان تهران از اهداف ما است.

او به تغییر مفهوم دفاع از اسرائیل پس از جنگ و هفت اکتبر اشاره کرد و گفت: «به نظر من، ما با یک محور می‌جنگیم و نه با یک دشمن. ایران در اطراف اسرائیل نیروی نظامی تشکیل می‌دهد تا از آن علیه ما استفاده کند.»

به گزارش این روزنامه، گالانت گفت، اسرائیل از اهداف خود، از نابودی حماس، پایان دادن کنترل آن بر غزه و آزادی اسرای اسرائیلی دست نخواهد کشید.

کشته شدن ۱۵ فلسطینی در حمله به خان‌یونس

تلویزیون فلسطین، دوشنبه ۱۸ دی، گزارش داد، در نتیجه حملات هوایی و توپ‌خانه‌ای اسرائیل به خان‌یونس در نوار غزه، ۱۵ فلسطینی کشته شدند.

افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل، صبح امروز گفت، نیرو‌های اسرائیل دست‌کم ده شبه‌نظامی که در حال شلیک موشک به سمت اسرائیل بوده‌اند را از پای درآوردند.

سخنگوی ارتش افزود، جنگنده‌های واحد «مگلان» پس از مشاهده بیش از ده نفر در حال آماده‌سازی موشک، با ارسال یک پهپاد همه آن‌ها را از بین برند.

وی همچنین گفت: «لشکر ۹۸» ارتش اسرائیل با همکاری نیروی هوایی حدود ۳۰ هدف در خان‌یونس از جمله اهداف زیرزمینی، زیرساخت‌ها و انبار‌های تسلیحات را مورد حمله قرار دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی