تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
فکر می‌کردم که می‌توانم یک نماد برای سایر مادران باشم

گلایه از بدقولی مسوولان؛ ساره جوانمردی خداحافظی می‌کند؟

ساره جوانمردی، ملی‌پوش پاراتیراندازی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی گفت: به بازی‌های پاراآسیایی که رفتم، یکسری از مسوولان قول‌هایی دادند که حمایت کنند. من با پسرم شرکت کردم، ولی متأسفانه این اتفاقات نمی‌افتد و باید تصمیمات جدیدی بگیرم و شاید به طور کامل ورزش را کنار بگذارم. در واقع احتمالا کنار بگذارم و خداحافظی کنم.

کد خبر: ۱۶۰۸۶۲
۱۰:۲۶ - ۱۸ دی ۱۴۰۲

گلایه از بدقولی‌ها؛ ساره جوانمردی خداحافظی می‌کند؟

دیدارنیوز: بانوی پرافتخار رشته پاراتیراندازی گفت که ورزش قهرمانی را احتمالاً کنار می‌گذارد و خداحافظی می‌کند.

ساره جوانمردی ملی‌پوش پاراتیراندازی در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی گفت: از شهرداری تهران تشکر می‌کنم که قول داده بودند که تجلیل کنند و ان‌شاءالله بتوانیم باز هم مدال داشته باشیم و جبران زحمات کنیم.

وی عنوان کرد: به بازی‌های پاراآسیایی که رفتم، یکسری از مسئولان قول‌هایی دادند که حمایت کنند. من با پسرم شرکت کردم، ولی متأسفانه این اتفاقات نمی‌افتد و باید تصمیمات جدیدی بگیرم و شاید به طور کامل ورزش را کنار بگذارم. در واقع احتمالاً کنار بگذارم و خداحافظی کنم.

جوانمردی گفت: وعده شرایط ویژه به من داده شد، اما عملاً اجرا نمی‌شود و متأسفم، چون هدفم فقط اهتزاز پرچم ایران و خوشحال کردن دل ملت است. من به آرزو‌های شخصی رسیدم، ولی در شرایط جدید و حضور آوش فکر می‌کردم که می‌توانم یک نماد برای سایر مادران باشم که با وجود شرایط سخت در ورزش قهرمانی فعالیت دارند و مدال‌آوری می‌کنند، اما گویا قرار نیست این اتفاق بیفتد و من در کنار تمام سختی‌هایی که دارم فکر می‌کنم کارم خیلی سخت‌تر می‌شود و مجبورم از دنیای ورزش خداحافظی کنم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی