تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود

هواشناسی؛ بارش برف و باران در غرب و شمال غرب

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی اواخر وقت سه‌شنبه و آغاز بارش برف و باران در نوار غربی و شمال غرب و کاهش محسوس دما در برخی مناطق خبر داد.

کد خبر: ۱۶۰۸۵۵
۰۹:۰۵ - ۱۸ دی ۱۴۰۲

هواشناسی؛ بارش برف و باران در غرب و شمال غرب

دیدارنیوز: بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز (دوشنبه) و فردا در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم است که با توجه به پایداری و سکون هوا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی فراهم است.

از اواخر وقت سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی بارش باران و برف روی می‌دهد.

روز چهارشنبه در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر، پنجشنبه در مناطقی از نوار غربی، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از نوار غربی، دامنه‌های و ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی بارش باران، برف، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی شده است.

روز جمعه همچنین در برخی مناطق شمال غرب، غرب، شمال شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکزی کشور وزش باد به‌نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

امروز در برخی ساعات در جنوب شرق کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گردوخاک در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست. چهارشنبه و پنجشنبه نیز در نوار شمالی و غرب کشور کاهش محسوس دما روی می‌دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی