تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در خاورمیانه چه خبر است

ناکامی اسرائیل در آزادی یکی از اسرا

در نود و چهارمین روز از جنگ خونین میان گروه حماس و اسرائیل، بمباران غزه و تهاجم زمینی ارتش اسرائیل در این بخش محاصره شده از سرزمین‌های فلسطینی همچنان ادامه دارد و ترور نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در بیروت، آتش جنگ در منطقه را بیشتر کرده است.

کد خبر: ۱۶۰۸۵۰
۰۸:۱۳ - ۱۸ دی ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ تونل‌های حماس نتیجه داد

دیدارنیوز _ سرویس بین الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد نود و چهارمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید.

ساعت: ۲۱:۲۰/ ناکامی اسرائیل در آزادی یکی از اسرا

به نقل از العربیه، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش «حماس» شامگاه دوشنبه هجدهم دی اعلام کرد که تلاش‌های اسرائیل برای آزادسازی یکی از گروگان‌های آن در اردوگاه البریج در جنوب شهر غزه را ناکام گذاشته است.

ساعت: ۱۷:۵۵/ حماس: شمار قربانیان حملات اسرائیل به بیش از ۲۳ هزار نفر افزایش یافت

به گزارش نهاد متولی بهداشت در تشکیلات تحت اداره حماس، شمار قربانیان حملات اسرائیل از هفت اکتبر گذشته تا کنون به ۲۳ هزار و ۸۴ نفر افزایش یافت.

بنا به این گزارش، همچنین از زمان آغاز جنگ جاری میان اسرائیل و حماس تاکنون ۵۸ هزار و ۹۲۶ نفر در جریان حملات به غزه مجروح شده‌اند.

حماس شمار کشته‌شدگان فلسطینی این حملات طی بیست وچهار ساعت گذشته را که اغلب زنان و کودکان هستند ۲۴۹ نفر اعلام کرده است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ فعالیت خبرنگار الجزیره چند ساعت بعد از کشته‌شدن فرزندش

ساعت: ۱۰:۰۹/ فعالیت خبرنگار الجزیره چند ساعت بعد از کشته‌شدن فرزندش

خبرنگار الجزیره و مدیر دفتر این شبکه در نوار غزه تنها چند ساعت بعد از کشته‌شدن پسرش در حملات وحشیانه اسرائیل پوشش دهی تحولات جنگ غزه را ازسرگرفت.

به نقل از ایسنا، وائل الدحدوح، خبرنگار الجزیره و مدیر دفتر این شبکه در نوار غزه تنها چند ساعت بعد از کشته‌شدن پسرش حمزه فعالیتش را از سرگرفت و به پوشش دهی تحولات جنگ غزه و آخرین تحولات وضعیت خان یونس در جنوب غزه پرداخت.

او در اولین حضور خود بعد از کشته‌شدن پسرش حمزه که وی نیز خبرنگار بود در پاسخ به تسلیت مجری شبکه الجزیره گفت: خداوند از ما قبول کند و قلب‌هایمان را به هم وصل کند.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ تونل‌های حماس نتیجه داد

ساعت: ۰۷:۵۵/ فارین پالیسی: تونل‌های حماس جواب داد

به نقل از تسنیم، نشریه فارین پالیسی آمریکا نوشت: «تکیه روز افزون حماس به تونل‌ها در غزه و تلاش‌های پیچیده این گروه در ساخت و ساز تونل، نتیجه داد.

تونل‌ها باعث بی‌ثباتی و خسارت گسترده در نیرو‌های اسرائیلی شد و پایان جنگ را به تعویق انداخت و قطعیت پیروزی را برای اسرائیل کاهش داد.

در تاریخ جنگ تونل‌ها سابقه نداشته است که دفاع کننده‌ای برای ماه‌ها در چنین تونل‌های تنگی سپری و زندگی کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی