تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک مطرح کرد

اعتراض به مازوت‌سوزی؛ خون مردم پایتخت رنگین‌تر از اراک است؟

علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس با اعتراض نسبت به مازوت‌سوزی در این شهر گفت: در سال جاری شهر اراک فقط شاهد ۳ روز هوای پاک بود و ۱۱۴ روز هوای ناسالم داشته و بسیاری از ایام نیز تعطیل بوده، سوال مردم اراک این است چرا فقط مردم این شهر هوای آلوده ناشی از سوخت مازوت را استشمام می‌کنند. باید بابت این مسئله رئیس سازمان محیط زیست افتخار کند که تمام نیروگاه‌های استان تهران از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند، آیا خون مردم پایتخت رنگین‌تر از خون مردم اراک است؟

کد خبر: ۱۶۰۸۳۲
۱۳:۵۴ - ۱۷ دی ۱۴۰۲

اعتراض به مازوت‌سوزی؛ خون مردم پایتخت رنگین‌تر از اراک است؟

دیدارنیوز: نماینده مردم اراک در مجلس در تذکری از رئیس جمهور درخواست کرد در اسرع وقت دستور توقف مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند اراک و استفاده از گاز را صادر کند.

علی اکبر کریمی در نشست صحن علنی امروز (یکشنبه ۱۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت بابت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در کرمان خطاب به رئیس جمهور و وزرای نفت و نیرو و رئیس سازمان محیط زیست بابت تداوم مازوت‌سوزی در شازند اراک گفت: مردم مظلوم اراک و روستا‌های اطراف آن سال‌هاست به طور مستمر شاهد آلودگی هوا هستند، در سال جاری شهر اراک فقط شاهد ۳ روز هوای پاک بود و ۱۱۴ روز هوای ناسالم داشته و بسیاری از ایام نیز تعطیل بوده، سوال مردم اراک این است چرا فقط مردم این شهر هوای آلوده ناشی از سوخت مازوت را استشمام می‌کنند.

به نقل از خانه ملت، نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: باید بابت این مسئله رئیس سازمان محیط زیست افتخار کند که تمام نیروگاه‌های استان تهران از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند، آیا خون مردم پایتخت رنگین‌تر از خون مردم اراک است.

وی ادامه داد: از جناب رئیس جمهور درخواست داریم در اسرع وقت دستور توقف مازوت‌سوزی در نیروگاه شازند اراک و استفاده از گاز را صادر کند، همچنین از وزیر نیرو درخواست می‌شود تمهیدات لازم برای اجرای فیلتراسیون این نیروگاه اجرایی و تشکیل سیکل ترکیبی جایگزین آن را صادر کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی