تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جنگ در خاورمیانه ادامه دارد

کشته‌شدن ۶ فلسطینی، یک شهرک‌نشین و یک سرباز اسرائیلی

جنگ ویرانگر اسرائیل در غزه در حالی ادامه دارد که طبق گزارش‌ها، کشتار فلسطینی‌ها توسط ارتش بنیامین نتانیاهو بدون وقفه پیش می‌رود.

کد خبر: ۱۶۰۸۳۰
۱۳:۲۹ - ۱۷ دی ۱۴۰۲

کشته‌شدن ۶ فلسطینی، یک شهرک‌نشین و یک سرباز اسرائیلی

دیدارنیوز: شبکه «العربیه»، یکشنبه ۱۷ دی، از کشته‌شدن یک شهرک‌نشین در عملیات تیراندازی در شمال رام‌الله خبر داد.

گزارش‌های تصویری، یک شهرک‌نشین را پس اصابت گلوله در خودروی او نشان داد. مرکز خدمات فوری پزشکی نیز اعلام کرد که یک نفر در شهر قدس در اثر اصابت گلوله جان باخت. به‌گزارش رسانه‌های فلسطینی، اسرائیل پس از این تیراندازی، ورودی‌های رام‌الله را بست.

از سویی خبرنگار «العربیه» از کشته‌شدن یک سرباز اسرائیلی در جریان درگیری در جنین در کرانه باختری خبر داد. پلیس اسرائیل اعلام کرد که یکی از عواملش در حمله یکشنبه در جنین در کرانه باختری در اثر انفجار تله انفجاری، کشته شد و ۳ پرسنل دیگر نیز زخمی شدند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، ارتش اسرائیل زخمی‌شدن ۴ سرباز از گارد مرزی در اثر انفجار این بمب در جنین را اعلام کرد که مصدومیت دو نفر، خطرناک اعلام شد.

۶ کشته در جنین

براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، این در حالی است که ۶ نفر در سحرگاه یکشنبه در بمباران جنین، کانون گروه‌های مسلح فلسطینی در کرانه باختری، کشته شدند.

همزمان رسانه‌های فلسطینی به نقل از منابع پزشکی اعلام کردند که در این بمباران بیش از ۱۰ نفر زخمی شدند.

خبرگزاری «وفا» یکشنبه گزارش داد که شماری از خودرو‌های نظامی از خیابان جنین-نابلس در اوج درگیری‌ها در چندین منطقه شهر به شهر جنین یورش بردند و هواپیما‌های شناسایی و پهپاد‌های اسرائیلی نیز برفراز آسمان جنین به پرواز درآمدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین پیش از این در کانال تلگرامی خود، با انتشار تصاویری از کشته‌شدگان، اعلام کرد که جنگنده‌های اسرائیلی، تجمع جوانان را در میدان شهدا در جنوب شهر جنین، بمباران کردند.

همین مرکز ساعاتی پیش از درگیری میان فلسطینیان و نیروی اسرائیلی که به جنین یورش برده بودند، خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی