تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد

دمای ۱۵ استان، زیر صفر!

کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی از دمای زیر صفر حدود ۱۵ مرکز استان خبر داد و گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی در شمال غرب و غرب کشور به همراه استان‌های گیلان و مازندران بارش‌ها آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۶۰۸۱۴
۱۰:۳۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۲

دمای ۱۵ استان زیر صفر شد

دیدارنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: حدود ۱۵ مرکز استان امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند.

کبری رفیعی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوایی روز یکشنبه ۱۷ دی ماه اظهار کرد: امروز بارش‌های پراکنده در شرق استان‌های خراسان‌های رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنین جنوب استان کرمان بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و این سامانه بارشی امروز از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی بعدی در شمال غرب و غرب کشور به همراه استان‌های گیلان و مازندران بارش‌ها آغاز می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه و پنج شنبه در استان‌های گلستان و خراسان شمالی بارش‌هایی به شکل برف و باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهیم داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: آب‌های خلیج فارس و دریای عمان امروز مواج و متلاطم پیشبینی می‌شود که در این رابطه هشدار دریایی سطح زرد پیشبینی شده است. زیرا افزایش ارتفاع امواج در سواحل سیستان و بلوچستان تا ۱.۵ متر می‌رسد.

وی افزود:آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و بیشینه دما امروز به ۱۱ درجه بالای صفر و کمینه دما به یک درجه بالای صفر رسید که ۷ درجه کاهش پیدا کرده است که پیشبینی می‌شود فردا به ۳ درجه بالای صفر برسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: حدود ۱۵ مرکز استان امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی