تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
علیرضا سلیمی مطرح کرد

انتقاد از عدم اجرای قانون هوای پاک؛ فضایی برای تنفس وجود نخواهد داشت

علیرضا سلیمی، نماینده مجلس با انتقاد از عدم اجرای قانون هوای پاک گفت: اگر این روال ادامه پیدا کند فضایی برای تنفس وجود نخواهد داشت و عملا امکان حیات در کلانشهر‌های ما یعنی مشهد، تهران و اراک از دست می‌رود.

کد خبر: ۱۶۰۸۱۲
۱۰:۱۳ - ۱۷ دی ۱۴۰۲

انتقاد یک نماینده از عدم اجرای قانون هوای پاک

دیدارنیوز: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه گزارش از سوی دستگاه‌های متولی در حوزه اجرای قانون هوای پاک شد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای قانون هوای پاک بحث مهمی است که بخش‌های مختلف وظایف متعددی را برعهده داشتند، اما اکنون بر روی زمین مانده است. از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم تا دنبال کند که چه کسی تقصیر و چه کسی قصور داشته و کدام دستگاه‌ها ترک فعل در اجرای قانون هوای پاک داشتند؟

نماینده مردم محلات در مجلس ادامه داد: ده‌ها دستگاه، متولی اجرای قانون هوای پاک بودند، اما اکنون نه قانون اجرایی شده است و نه گزارشی به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود. انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول به مجلس گزارش ارائه کنند.

سلیمی با تاکید بر اینکه قانون هوای پاک بر روی زمین مانده است و باید مشخص شود که چرا اجرایی نمی‌شود؟ تصریح کرد: اگر این روال ادامه پیدا کند فضایی برای تنفس وجود نخواهد داشت و عملا امکان حیات در کلانشهر‌های ما یعنی مشهد، تهران و اراک از دست می‌رود.

این عضو هیات رئیسه مجلس گفت: آقایان در بودجه نیز به این موضوع توجه نداشته و بودجه‌ای برای این حوزه در نظر گرفته نمی‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی