تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نامه‌‎ نماینده کرمان به رئیسی؛ مردم خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه تررویستی هستند

محمدمهدی زاهدی، نماینده کرمان در مجلس، در نامه‌‎ای خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نوشت: مردم کرمان خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه تروریستی و چرایی آن هستند.

کد خبر: ۱۶۰۸۰۹
۰۹:۵۰ - ۱۷ دی ۱۴۰۲

نامه‌‎ نماینده کرمان به رئیسی؛ مردم خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه تررویستی هستند

دیدارنیوز: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس طی نامه‌ای به رئیس جمهور تأکید کرد که مردم کرمان علاوه بر انتظار انتقام سختِ خون‌های به ناحق ریخته شده عزیزان و پاره‌های تن‌شان، خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه و چرایی آن هستند.

به نقل از خانه ملت، متن نامه محمدمهدی زاهدی به شرح ذیل است:

«محضر آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی

با سلام و احترام
مردم شریف و نجیب استان کرمان این روز‌ها داغدار حادثه‌ای هستند که قلب شان را جریحه دار و دیدگان‌شان را اشک بار کرده است. کوردلانِ بدسرشت، در سالروز شهادت پاره تن ملت، سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چنان بزدلانه بر زن و مرد، پیر و جوان و کودک و خردسال تاختند که فریاد مظلومیت‌شان، جهان را پر کرد؛ اینک ما مانده ایم و وظیفه و تعهدی سنگین برای پیگیری ابعاد این حادثه‌ی دلخراش.

قبل از بیان هر موضوعی بر خود لازم می‌دانم به عنوان نماینده مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حضور جنابعالی و دکتر مخبر معاون اول محترم و جمعی از اعضای محترم هیات وزیران از جمله وزاری محترم بهداشت و کشور به کرمان و پیگیری درمان مجروحان حادثه و تسلی خاطر خانواده‌های داغدار و مردم غم‌دیده کرمان و همچنین از نیرو‌های امنیتی که با عملیات اطلاعاتی برخی از عوامل این حادثه را شناسایی و دستگیر نمودند، سپاسگزاری کنم.

ریاست محترم جمهور؛ مردم کرمان علاوه بر انتظار انتقام سختِ خون‌های به ناحق ریخته شده عزیزان و پاره‌های تن‌شان، خواستار رسیدگی به ابعاد حادثه و چرایی آن هستند و از جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور تقاضا دارند شخصا موضوع را پیگیری و دستور فرمایید عاملان و مسببین این حادثه در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

جناب آقای دکتر رئیسی؛ تصدیق می‌فرمایید که بار‌ها و بار‌ها از دولت گذشته و از مسئولین دولت سیزدهم خواسته ام در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه غیرمجاز اقدامات عاجل و مدبرانه اتخاذ کنند. مزید استحضار این روز‌ها حضور گسترده اتباع بیگانه غیرمجاز تبدیل به بزرگترین چالش امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان کرمان شده است لذا مجددا مجدانه تقاضای پیگیری این موضوع را دارم.

همچنین انتظار است نسبت به تخصیص اعتبارات مناسب برای کنترل شدید مرز‌ها و مجهز نمودن نیرو‌های نظامی و انتظامی به آخرین تجهیزات و فناوری‌ها برای پایش مرز‌ها و جاده‌ها و مسیر‌های تردد اشرار و قاچاقچیان اقدامات لازم صورت پذیرد؛ یقینا مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص آماده هر نوع همکاری است.

با آرزوی توفیقات الهی
محمد مهدی زاهدی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی